Pages

@aimaniman |

Jom Heboh Apa Keistimewaannya

jom minum Nesc.. 4 tin cuma 5 hengget
Dahiyah pun gigit Nescafe..

Last weekend mama bw kids p Jom Heboh TV3.. Tiba dah lewat petang tapi manusia fuuuh punya lah ramainya. Yang mama agak pelik, kat bukit jalil tu kat seberangnya dah ada karnival 1 Malaysia yg macam malap je akibat ada Jom Heboh.. peliknya ialah dalam tak ada duit, masih ramai yang menabur duit? Tabur duit sebab dalam banyak2 barang yang mama beli, cuma Ribena je yg berbaloi2 sbb harga kat luar 7 hengget lebih tapi kat JH 2 botol dapat 10 hengget je, dan Ribena memang minuman anak2 mama dan berkhasiat pon. Yang mama pelik knapalah mama borong jajan2 tu semua.. Mama ambil kata mak cik ni.. makcik apa yang best Jom Heboh?.. Mak cik  :  beli barang 10 ringgit dapat beg..!! Tu je? So TV 3, ubahlah konsep, ubahlah lokasi (jgn tutup peluang penjual kat seberang tu) dan jangan suka cakap berdegar2, mama x nampak kelebihannya berbanding macam pasar lambak jee..??

Published with Blogger-droid v2.0.1

Sudah baca sila komen

5 comments:

fiza said...

Tak sanggup dah nak gi jom heboh...org mcm semut.

Alieza Dayasari said...

pernah pergi 2 kali......
minum nescafe yer si kecik..
murah tak barang2 kat situ..

rozeeta rashid said...

pernah pergi sekali je jom heboh. hehe.

aimaniman said...

@fiza

yupp Fiza, x sanggup tapi bess gak tengok gelagat orang ramai

KiD said...

kalo nak gi.. pegi pagi2... hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012