Si Kembang tetap jadi pilihan

December 23, 2011



Tengoklah pilihan hatinya.. yang kembang, dah tak kenyal, bocor sana sini, dah lembik... Siapa yg masih nakkan dia kecuali sidia nie.. Kalau yang lain mesti dah buang je... Ada cara agar yang keras dan baru jadi pilihan?  Pernah satu masa tu, selepas beli yg baru, yg lama ni dibuang dalam bakul sampah. Setelah puas dipujuk sianak masih mahukan sikembang, maka sikembang yang telah bersemadi dengan bahan buangan dikorek, dibasuh dan disumbat semula ke dalam mulut,.. barulah sianak menghisap susu dan tidur. Dalam hati mama: walaupun kembang tak lawa tapi semua makhluk ada keistimewaan tersendiri...

sorri 2-3 hari ni cuti berbw kerana problem sikit...

Published with Blogger-droid v2.0.2

You Might Also Like

5 Comment

  1. baik nya anak akak..:)

    p/s :: even mereka bukan anak nad..nad sayang..:)

    ReplyDelete
  2. dah besar nnt mesti jd org yang tak memilih ni.. :)

    ReplyDelete
  3. ia ada rasa dan bau sejati yg mereka susah nak tinggalkan... mcm bantal busuk juga..

    ReplyDelete
  4. comelnya botol susu tue..ttp dihati kl dh syg..heee

    ReplyDelete
  5. Mesti yg baru tak se feel yg lamo nih,hehe

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels