Pages

@aimaniman |

Si Kembang tetap jadi pilihan



Tengoklah pilihan hatinya.. yang kembang, dah tak kenyal, bocor sana sini, dah lembik... Siapa yg masih nakkan dia kecuali sidia nie.. Kalau yang lain mesti dah buang je... Ada cara agar yang keras dan baru jadi pilihan?  Pernah satu masa tu, selepas beli yg baru, yg lama ni dibuang dalam bakul sampah. Setelah puas dipujuk sianak masih mahukan sikembang, maka sikembang yang telah bersemadi dengan bahan buangan dikorek, dibasuh dan disumbat semula ke dalam mulut,.. barulah sianak menghisap susu dan tidur. Dalam hati mama: walaupun kembang tak lawa tapi semua makhluk ada keistimewaan tersendiri...

sorri 2-3 hari ni cuti berbw kerana problem sikit...

Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

5 comments:

Miss Nadya said...

baik nya anak akak..:)

p/s :: even mereka bukan anak nad..nad sayang..:)

iMBobo said...

dah besar nnt mesti jd org yang tak memilih ni.. :)

Tea said...

ia ada rasa dan bau sejati yg mereka susah nak tinggalkan... mcm bantal busuk juga..

CIK TOM said...

comelnya botol susu tue..ttp dihati kl dh syg..heee

Papa Mifz said...

Mesti yg baru tak se feel yg lamo nih,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012