Pages

@aimaniman |

14 Cincin Unik Untuk Bakal Pengantin

Revolver Ring sesuai untuk suami yang bakal mentalakkan isteri...

Rumah sebelah sebelahnya rumah mama ada majlis walimatulurus. Hebat khemahnya, ada lebih dari satu.. issh mama x sempat nak kira la, tapi memang le hebat sebab warna khemah tu warna kegemaran mama, putih, biru turqouis dan pink, wow!!.. Teringat pulak mama pada majlis kawan yang duduk sebelah mama kat sekolah. Dia guru GSTL, bulan dua ni akan masuk maktab untuk setahun setengah atas program 'memaktabkan' guru GSTL supaya jadi 'guru sebenar'.. Kesian kan kat bakal pengantin, 9.2.2012 kawen.. 26.2.2012 kena masuk maktab/ Universiti pergi kursus. Seingat mama masa KPLI dulu, syarat nak kursus tak boleh pregnant.. kena berjaga2 la kawan mama tu. Balik pada cerita tadi,.. tengah hari ni mama nak makan2 le kat kenduri sebelah rumah tu, selamat makan2 untuk mama. Sebelum p kenduri, mama nak kongsi.14 cincin unik untuk pilihan bakal pengantin, mana lah tau bakal pengantin kat luar tu tergaru2 kepala nak pilih cincin yang sesuai, lepas pilih cincin, pilih pulak hadiah vroom untuk bakal isteriku. Bila lagi nak menguji keikhlasan bakal suami dan lihat betapa kreatifnya dia demi anda. So tunggu ye, cincin macam mana pilihan sidia...

Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

3 comments:

Tea said...

Wahhhh betulke masuk maktab tak boleh preggy.. Kesian sgt2 dahlah baru kawen...

aizamia3 said...

mungkin sebagai persedian sebab setahun setengah tu tak lama tapi tak tahu pasal ni sebab ai tak berada di dalam bidang ni

Cik Sibuk said...

kalau ter-pregnat camne pulak? kena buang maktab ke..

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012