Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

14 Cincin Unik Untuk Bakal Pengantin

Cikgu Iza | January 28, 2012 | 3 Komen |
Revolver Ring sesuai untuk suami yang bakal mentalakkan isteri...

Rumah sebelah sebelahnya rumah mama ada majlis walimatulurus. Hebat khemahnya, ada lebih dari satu.. issh mama x sempat nak kira la, tapi memang le hebat sebab warna khemah tu warna kegemaran mama, putih, biru turqouis dan pink, wow!!.. Teringat pulak mama pada majlis kawan yang duduk sebelah mama kat sekolah. Dia guru GSTL, bulan dua ni akan masuk maktab untuk setahun setengah atas program 'memaktabkan' guru GSTL supaya jadi 'guru sebenar'.. Kesian kan kat bakal pengantin, 9.2.2012 kawen.. 26.2.2012 kena masuk maktab/ Universiti pergi kursus. Seingat mama masa KPLI dulu, syarat nak kursus tak boleh pregnant.. kena berjaga2 la kawan mama tu. Balik pada cerita tadi,.. tengah hari ni mama nak makan2 le kat kenduri sebelah rumah tu, selamat makan2 untuk mama. Sebelum p kenduri, mama nak kongsi.14 cincin unik untuk pilihan bakal pengantin, mana lah tau bakal pengantin kat luar tu tergaru2 kepala nak pilih cincin yang sesuai, lepas pilih cincin, pilih pulak hadiah vroom untuk bakal isteriku. Bila lagi nak menguji keikhlasan bakal suami dan lihat betapa kreatifnya dia demi anda. So tunggu ye, cincin macam mana pilihan sidia...

Published with Blogger-droid v2.0.2

3 comments:

  1. Wahhhh betulke masuk maktab tak boleh preggy.. Kesian sgt2 dahlah baru kawen...

    ReplyDelete
  2. mungkin sebagai persedian sebab setahun setengah tu tak lama tapi tak tahu pasal ni sebab ai tak berada di dalam bidang ni

    ReplyDelete
  3. kalau ter-pregnat camne pulak? kena buang maktab ke..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com