Pages

@aimaniman |

2012 berjaya ke Mama Lahirkan...


Berjaya ke mama lahirkan 2012?
Mama tengok dia.. dia tengok mama.. Segala2nya bersarang dalam kepala. Kepala mama bertambah2 berat. Yang pasti memang mama kena melahirkannya juga,.. mana ada orang yang mengandung gajah.. lebih sembilan bulan 10 hari!!. Persoalannya,.. mampu ke mama menahan sakit perit yang macam tak tertanggung oleh mama,.. namun seorang wanita yang matang harus melaluinya.. rugi kalau tak melaluinya tau.. so Inersia pasti akan lahir pada 2012, insyaalah.
Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

5 comments:

Tea said...

Mama Aiman boleh!

Kalamhati said...

go mama go!=)

intan_blur said...

yesss..mama aiman blh..betul kate Tea..
mengenai mengandung gajah..mertua intan mcm tuh time preknen kan ank 1st dia. dia kate rambut smpi bgulung bile kuar..sbb dah lama sgt kan..badan bby tu hny tuhan je yg tau

Pok Amai-Amai said...

Adakah novel?

Mengandung apakah ini? Tak fhm...

aimaniman said...

ibarat je.. x mengandung apanya.. cuma nak melahirkan Inersia je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012