2012 berjaya ke Mama Lahirkan...

January 13, 2012


Berjaya ke mama lahirkan 2012?
Mama tengok dia.. dia tengok mama.. Segala2nya bersarang dalam kepala. Kepala mama bertambah2 berat. Yang pasti memang mama kena melahirkannya juga,.. mana ada orang yang mengandung gajah.. lebih sembilan bulan 10 hari!!. Persoalannya,.. mampu ke mama menahan sakit perit yang macam tak tertanggung oleh mama,.. namun seorang wanita yang matang harus melaluinya.. rugi kalau tak melaluinya tau.. so Inersia pasti akan lahir pada 2012, insyaalah.
Published with Blogger-droid v2.0.2

You Might Also Like

5 Comment

  1. yesss..mama aiman blh..betul kate Tea..
    mengenai mengandung gajah..mertua intan mcm tuh time preknen kan ank 1st dia. dia kate rambut smpi bgulung bile kuar..sbb dah lama sgt kan..badan bby tu hny tuhan je yg tau

    ReplyDelete
  2. Adakah novel?

    Mengandung apakah ini? Tak fhm...

    ReplyDelete
  3. ibarat je.. x mengandung apanya.. cuma nak melahirkan Inersia je

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels