Pages

@aimaniman |

Aizat Sungai Lui Juara AJL 26

Aizat mantop.. juara AJL 26
Liriknya yg puitis, susunan muzik yg unik dan korus yang mantap merupakan ciri kuat menjadikan Aizat juara Ajl 26 pada 29 Januari 2012 ini.  Lebih2 lagi tema air amat sesuai dgn tajuk lagunya Sungai Lui. Tema Ajl dah condong pd Aizat..jadi lagu Aizat ke juara Ajl 26? Sama2lah kita tunggu di depan tv pada 29 januari ni. Mama teringat zaman Aizat dalam Akademi Fantasia dulu. Time tu Aizat masih dempol dan boroi. Tapi berkat kesungguhan dan minat mendalamnya dalam bidang muzik, beliau sanggup untuk berhijrah menguruskan dirinya. Mentaliti masyarakat Malaysia memang melihat pada rupa dan bentuk badan yang menarik, jadi Aizat yang dulunya tak diterima, sekarang jadi pujaan pulak. Nasib baik la keluarga Aizat berkemampuan untuk merealisasikan hasrat Aizat untuk berjaya dalam bidang muzik. Cuba bayangkan berapa ramai lagi anak muda yang mempunyai potensi besar tapi 'tak diterima' peminat muzik hanya semata2 tubuhnya yang dempol dan boroi dan tidak mampu untuk menghijrahkan diri macam Aizat?? Pada rakyat Malaysia, mama harap bijaklah menilai seseorang bukan dari luaran saja tau,...

Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

14 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

btol tu....org kita ni memandang pada rupe je....bukan pada bakat...pantang nmpak ensem je sumenye dikate bes...sudahye senyap je....

-Incek Fik- said...

Serius.. Fik pon suke dengar lagu Sungai Lui. Masa sem lepas, ada sorang classmate Fik buat present pasal lagu ni masa dalam kelas cina hehee..

Lagu ni memang tenang jer bila dengar.. :)

Deru Ombak said...

Sokong.. Sg.lui Ada kekuatan.. Suka lagu ni..

Tiramisu Fatiema said...

tak sabo jugak nak tengok..huhu..semua best..

izah :) said...

memang minat aizat sejak dia dekat AF lagi ... :D ..harap-harap lagu sungai lui menang AJL nanti..

Bobo said...

harap2 aizat ni memang sbb lagu ni mmg best! :)

Lya Colours said...

x kesah sape menang asalkan bukan yuna *nampak sgt x minat*. hihihi

aizat pon okey jugak. saya suka 3 suara dgn alyah

fuad ansari said...

tengok tajuk, ingatkan dah jadi juara.. rupanya ramalan je.. (",)

LadyBird said...

rupa itu penting.. tp ramai yg ckp x.. tp hakikatnye yer.. huhuhuhu

gnesop.com said...

suka gak dgn lagu aizat

Anak Wak Mail said...

btol la,,masa aizat gemuk dulu,,nyampah je,,bila dah kurus camni semua tergila-gila..hehe

saya rasa 3 suara la menang kak!

QueeN TerataI said...

err byk gak lagu2 yg best kali ni.. so x tahu yg mana 1 akan menang...

munna said...

tahun ni lagu2 yg bertanding semuanya munna suka... mungkin juga Aizat jadi juara tahun ni

cik Nemo said...

Macam2 ramalan diterima. Hope yang terbaik menang!

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012