Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Aizat Sungai Lui Juara AJL 26

Cikgu Iza | January 26, 2012 | 14 Komen |
Aizat mantop.. juara AJL 26
Liriknya yg puitis, susunan muzik yg unik dan korus yang mantap merupakan ciri kuat menjadikan Aizat juara Ajl 26 pada 29 Januari 2012 ini.  Lebih2 lagi tema air amat sesuai dgn tajuk lagunya Sungai Lui. Tema Ajl dah condong pd Aizat..jadi lagu Aizat ke juara Ajl 26? Sama2lah kita tunggu di depan tv pada 29 januari ni. Mama teringat zaman Aizat dalam Akademi Fantasia dulu. Time tu Aizat masih dempol dan boroi. Tapi berkat kesungguhan dan minat mendalamnya dalam bidang muzik, beliau sanggup untuk berhijrah menguruskan dirinya. Mentaliti masyarakat Malaysia memang melihat pada rupa dan bentuk badan yang menarik, jadi Aizat yang dulunya tak diterima, sekarang jadi pujaan pulak. Nasib baik la keluarga Aizat berkemampuan untuk merealisasikan hasrat Aizat untuk berjaya dalam bidang muzik. Cuba bayangkan berapa ramai lagi anak muda yang mempunyai potensi besar tapi 'tak diterima' peminat muzik hanya semata2 tubuhnya yang dempol dan boroi dan tidak mampu untuk menghijrahkan diri macam Aizat?? Pada rakyat Malaysia, mama harap bijaklah menilai seseorang bukan dari luaran saja tau,...

Published with Blogger-droid v2.0.2

14 comments:

  1. btol tu....org kita ni memandang pada rupe je....bukan pada bakat...pantang nmpak ensem je sumenye dikate bes...sudahye senyap je....

    ReplyDelete
  2. Serius.. Fik pon suke dengar lagu Sungai Lui. Masa sem lepas, ada sorang classmate Fik buat present pasal lagu ni masa dalam kelas cina hehee..

    Lagu ni memang tenang jer bila dengar.. :)

    ReplyDelete
  3. Sokong.. Sg.lui Ada kekuatan.. Suka lagu ni..

    ReplyDelete
  4. tak sabo jugak nak tengok..huhu..semua best..

    ReplyDelete
  5. memang minat aizat sejak dia dekat AF lagi ... :D ..harap-harap lagu sungai lui menang AJL nanti..

    ReplyDelete
  6. harap2 aizat ni memang sbb lagu ni mmg best! :)

    ReplyDelete
  7. x kesah sape menang asalkan bukan yuna *nampak sgt x minat*. hihihi

    aizat pon okey jugak. saya suka 3 suara dgn alyah

    ReplyDelete
  8. tengok tajuk, ingatkan dah jadi juara.. rupanya ramalan je.. (",)

    ReplyDelete
  9. rupa itu penting.. tp ramai yg ckp x.. tp hakikatnye yer.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. btol la,,masa aizat gemuk dulu,,nyampah je,,bila dah kurus camni semua tergila-gila..hehe

    saya rasa 3 suara la menang kak!

    ReplyDelete
  11. err byk gak lagu2 yg best kali ni.. so x tahu yg mana 1 akan menang...

    ReplyDelete
  12. tahun ni lagu2 yg bertanding semuanya munna suka... mungkin juga Aizat jadi juara tahun ni

    ReplyDelete
  13. Macam2 ramalan diterima. Hope yang terbaik menang!

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com