AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Ciuman Curi Pipi Basah Berlendir

Cikgu Iza | January 06, 2012 | 3 Komen |

Berlendirnya anak mama...

Bangga la tu kena cium?
Perangai anak-anak memang tak dapat nak diduga langsung. Kadang2 dalam hati nak marah tapi akhirnya terpaksa senyum juga sebab karenah budak2 ni memang mencuit hati. Cuba tengok anak mama basah berlendir dalam gambar tu.. Apa taknya, habis sebotol minyak Baby Johnson dilumur di kepala adik. Tujuannya murni, kakak nak sikatkan rambut siadik, tapi niat tak menghalalkan cara... Akibatnya habis badan adik basah lecun dengan minyak.. 2 hari mama syampoo rambut adik tak hilang2 kesan minyak tu!.. Lepas lumur minyak, kakak Iman buat eksperimen pulak. Mungkin pengaruh tv atau dia selalu tengok cawan mama ada kesan lipstick, so dia pun nak buat jugak.. dia x buat kat cawan tapi dia cium di pipi adik.. Siadik yang x paham, suka gila....
Published with Blogger-droid v2.0.2

3 comments:

Miss Nadya said...

hehehe...adoi...nakalnyer anak akak..:)

habis sebotol??sabar2..:)

comel betul..:)

aimaniman said...

kalau x sabar memang teruk dia orang, tapi hati mendidih pun kalau tengok gelagat dia orang mesti x tahan,...

Miss Nadya said...

hehe...tapi anak2 penghibur jugak kan???

p/s :: sayang anak2 macm syg ank sendiri..:)

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com