nuff

Ezani Juara Master Chef gigi Cantik

Cikgu Iza | January 08, 2012 | 8 Komen |
Mama tengok tang gigi Ezani yang cantik...
Saat Kemenangan
Sepanjang Master Chef Malaysia akhir tadi mama x habis2 tengok gigi Ezani.. gigi dia memang tersusun cantik dan sesuai la dengan kerjaya dia sebagai dentist. Bab masakan mama tak boleh nak komen sebab memang x reti apa2 cuma terlopong mulut dan terliur je tengok juadah yang dimasak. Betullah kata Wahidin, siapalah dia.. dia hanya pekebun sementara Ezani adalah Doktor... Tapi mama rasa, juri dah memilih yang terbaik, bukan kerana latar belakang peserta..Komen para juri pun memang memihak pada Ezani. Tahniah..harap2 selain masuk dunia chef, jangan tinggalkan bidang perubatan sebab susah2 nak lahirkan doktor macam Ezani tau, kurang sorang profesional.. rugi negara..


Published with Blogger-droid v2.0.2

8 comments:

Nurul Faiz Bikers said...

ruginya tak dapat tgk :(

aimaniman said...

x rugi sesangat la sebab bukan live pun,.. x da feeling langsung, macam masak biasa2 jer...

munna said...

tahniah buat doc..... munna pun harap dia tak tinggalkan profession dia... tapi dah glamer manalah kita tahu kan

intan_blur said...

salam perkenalan...
heeehe..tahniah utk ezany..;)
gigi dia memang cantik kan
sesuai dia jd doc gigi

KimberlyCun said...

bagus ye bila diorang pilih juara sebab bakat bukan latar belakang. biasanya marah tengok bila bakat yang baik tak menang sebab diorang berlatar belakang senang!

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

dia memang layak jadi juara kan.. very talented

Kalamhati said...

doktor gigi kan..of coz gigi dia cantik..hehe ramai yg puji gigi dr ezani ni kan..=)

rozeeta rashid said...

tak tengok final masterchef. tengok manchester city vs manchester united. hehe. bagus la ezani ni. doktor gigi yg pandai memasak. =)

Post a Comment

Komen anda amat dihargai. Sila komen lagi.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com