Ezani Juara Master Chef gigi Cantik

January 08, 2012

Mama tengok tang gigi Ezani yang cantik...
Saat Kemenangan
Sepanjang Master Chef Malaysia akhir tadi mama x habis2 tengok gigi Ezani.. gigi dia memang tersusun cantik dan sesuai la dengan kerjaya dia sebagai dentist. Bab masakan mama tak boleh nak komen sebab memang x reti apa2 cuma terlopong mulut dan terliur je tengok juadah yang dimasak. Betullah kata Wahidin, siapalah dia.. dia hanya pekebun sementara Ezani adalah Doktor... Tapi mama rasa, juri dah memilih yang terbaik, bukan kerana latar belakang peserta..Komen para juri pun memang memihak pada Ezani. Tahniah..harap2 selain masuk dunia chef, jangan tinggalkan bidang perubatan sebab susah2 nak lahirkan doktor macam Ezani tau, kurang sorang profesional.. rugi negara..


Published with Blogger-droid v2.0.2

You Might Also Like

8 Comment

  1. x rugi sesangat la sebab bukan live pun,.. x da feeling langsung, macam masak biasa2 jer...

    ReplyDelete
  2. tahniah buat doc..... munna pun harap dia tak tinggalkan profession dia... tapi dah glamer manalah kita tahu kan

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan...
    heeehe..tahniah utk ezany..;)
    gigi dia memang cantik kan
    sesuai dia jd doc gigi

    ReplyDelete
  4. bagus ye bila diorang pilih juara sebab bakat bukan latar belakang. biasanya marah tengok bila bakat yang baik tak menang sebab diorang berlatar belakang senang!

    ReplyDelete
  5. dia memang layak jadi juara kan.. very talented

    ReplyDelete
  6. doktor gigi kan..of coz gigi dia cantik..hehe ramai yg puji gigi dr ezani ni kan..=)

    ReplyDelete
  7. tak tengok final masterchef. tengok manchester city vs manchester united. hehe. bagus la ezani ni. doktor gigi yg pandai memasak. =)

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels