Pages

@aimaniman |

Facebook Boleh Membunuh...

FB boleh membunuh anda dan anda dan saya...
Time klik churp churp mama terjumpa gambar ni.. so mama kongsi sama la sebab mama rasa ramai yg ada akaun Facebook,.. so siapa yang fanatik FB perlulah berhati2 kerana kita boleh mati jika terlalu asyik ber FB.. ingat orang yang tersayang,.. setakat nak update FB je tak berbaloi jika kita kehilangan nyawa tau... 

Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

11 comments:

Kakzakie said...

Kakak nak buka fb seminggu sekali pun payah

Tiramisu Fatiema said...

tul kak..keselamatan penting..kena pada masanya...

munna said...

sebelum ada blog mmg gila FB ...skrg dah tak kisah pun FB...

aRa ❤ aFiq™ said...

bahaya nye.. ara xde addicted kt FB sgt..

Pok Amai-Amai said...

Mak aih! Sape la yg gile dgn FB tu eh?

Kalamhati said...

huhu betul tu..jgn fanatik sgt

Tea said...

Apapun boleh jadi punca ajal...

aNIe said...

Salam kenal... aimaniman... kadang2 manusia ni membuat sesuatu tanpa berfikir... kan?

❤ eyeme ❤ said...

huhu..sibuk dok pdate fb x sedar langgar tiang..naya2!

❤ eyeme ❤ said...

huhu..sibuk dok pdate fb x sedar langgar tiang..naya2!

Anak Wak Mail said...

haha..tu la,,fesbuk tu bukan penting,,nyawa tu lebih penting..:)

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012