Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Facebook Boleh Membunuh...

Cikgu Iza | January 18, 2012 | 11 Komen |
FB boleh membunuh anda dan anda dan saya...
Time klik churp churp mama terjumpa gambar ni.. so mama kongsi sama la sebab mama rasa ramai yg ada akaun Facebook,.. so siapa yang fanatik FB perlulah berhati2 kerana kita boleh mati jika terlalu asyik ber FB.. ingat orang yang tersayang,.. setakat nak update FB je tak berbaloi jika kita kehilangan nyawa tau... 

Published with Blogger-droid v2.0.2

11 comments:

  1. Kakak nak buka fb seminggu sekali pun payah

    ReplyDelete
  2. tul kak..keselamatan penting..kena pada masanya...

    ReplyDelete
  3. sebelum ada blog mmg gila FB ...skrg dah tak kisah pun FB...

    ReplyDelete
  4. bahaya nye.. ara xde addicted kt FB sgt..

    ReplyDelete
  5. Mak aih! Sape la yg gile dgn FB tu eh?

    ReplyDelete
  6. huhu betul tu..jgn fanatik sgt

    ReplyDelete
  7. Apapun boleh jadi punca ajal...

    ReplyDelete
  8. Salam kenal... aimaniman... kadang2 manusia ni membuat sesuatu tanpa berfikir... kan?

    ReplyDelete
  9. huhu..sibuk dok pdate fb x sedar langgar tiang..naya2!

    ReplyDelete
  10. huhu..sibuk dok pdate fb x sedar langgar tiang..naya2!

    ReplyDelete
  11. haha..tu la,,fesbuk tu bukan penting,,nyawa tu lebih penting..:)

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com