AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Mama Rajin Gosok 2012

Cikgu Iza | January 04, 2012 | 7 Komen |

Mama gosok guna benda ni, sonang

mama tambah pelembut Daya dalam air, woww...

mama rajin sebab ni lah...

2012 mama rajin gosok? Tak sangka... apa yang membuatkan mama jadi rajin ni? Selama ni, sejak kawen, x payah haraplah mama nak gosok kecuali jika perlu.. x macam zaman anak dara dulu, kalau x siang, malam mama gosok... tapi tahun 2012 ni mama rajin la pulak? Haaa tentu ada sobabnya, bukan mama nak nak pasang badan ke, nak jadi cikgu paling cun 2012 ke,... tapi sobabnya ialah si baju hijau kat atas tu lah... anak mama dah masuk Taski so mama kene la rajin gosok baju, kalau tak.. kalau baju anak mama renyuk.. sapa yg malu? tentu mama malu.. so rajin lee mama gosok untuk tahun 2012 nie.... untuk anak mama juga...go
Published with Blogger-droid v2.0.2

7 comments:

whitecappuccino said...

:) bagusla kalau mama dah rajin macam ni..gosok menggosok ni merimaskan la juga tapi kena gosok juga.

ORLANDO AHMAD said...

hahaha saye paling malas nak gosok baju melayu, leceh oo

Kakzakie said...

Baju licin berkilat mama pun senang hati...:)

So Shy Lady said...

amboi mama, smangat nmpak ;D ssl plak, cuma rajin gosok baju org lain. baju sndiri jarang haha

KiD said...

senang tak kalo pakai mende alah ni? brape harganya ek?

Prettywrite said...

yna teringin lah nak beli iron ni..mahal juga kan..akak beli berapa ya?boleh start kumpul2..kekeke..

Alyza Fisol said...

kalo dapat iron camni pun, konpem sye pn rajin mengosok...hehhehee :D

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com