AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Murahnya Jadi Perempuan...

Cikgu Iza | January 22, 2012 | 7 Komen |
 
Kos menjadi perempuan

 
Perempuan jealous, apatah lelaki tersembul biji mata... ya ke?
    Kos menjadi perempuan begitu murah dan rawatannya mudah diperoleh!! Sesiapa yang mahu jadi perempuan, hanya perlu menyimpan duit beberapa ribu dan terbang ke Thailand atau Singapura, lepas balik jadilah seorang perempuan!! Mudahkan? Sebab tu,tak hairanlah jika ramai 'perempuan' yang 'kelembutannya' melebihi perempuan di Malaysia sekarang ni. Sesiapa orang Port Klang mesti biasa dengan jalan belakang CIMB,.. lorong tu, mula je masuk senja maka mata abah pun melilau ke kiri kanan bahu jalan melihat kelibat 'perempuan' percuma ni. Kalau ada penawaran tentu ada permintaan kan? Dalam fikiran mama, permintaan dari golongan manalah yang banyak sangat sehinggakan golongan perempuan jadian ni bersepah2 di lorong belakang ni. Kalau dilihat sambil lalu, memang betul2 macam perempuan, x ada cacat celanya, malah lebih menggiurkan dengan kulit yang putih mulus dan potongan badan anak dara. Hati lelaki mana yang tak terliur kan.. 
    Mama terfikir anak murid mama ex SPM last year, ada dua orang yang bersikap ala-ala perempuan ni. Seorang tu dari kelas mama, perkembangan terakhir menerusi FB dia sekarang dah buka butik andaman, mukanya pun bukan main jambu lagi. Sebenarnya salah siapa, sehingga anak2 lelaki yang kita lahirkan sempurna sanggup menjadi  sebegini rupa? Salah ibu mendidik, salah guru kurang mendidik atau salah diri sendiri yang tak terdidik?.. Anak bujang mama pun satu hal, mukanya 'jambu' betul, kalau mama bawa keluar jalan2 mesti orang tanya, anak perempuan ke.. Nak mama bukakan seluar dia ke?.. Masalahnya, anak bujang mama ni memang x suka dan amat-amat takut dengan gunting, dengan rambut yang dipotong dan dengan tukang gunting rambut. Pernah dia menjerit sekuat2 hatinya bila dia tengok rambutnya jatuh ke bumi!.. Dia lari dari kerusi gunting rambut yang tinggi dan tukang gunting angkat tangan tak sanggup tanggung risiko. Rambut Sayhmi memang panjang dan ikal dan mukanya pun agak jambu... sebab tu semua orang ingat dia perempuan!!!! Tapi mama x pernah ajar dia ke arah perempuan, mama pastikan pakaian dia, warna pakaian, jenis permainan, warna pinggan, warna beg.. semuanya warna lelaki... tapi mama tetap takutttt...





Published with Blogger-droid v2.0.2

7 comments:

Huda said...

saya sendiri tak tau nak cakap kos ni murah ke mahal kan..tapi betullah, nak jadik perempuan jadian ni macam mudah sangat rasanya..ermm..tapi perlu ke nak tukar jadi perempuan jadian..

whitecappuccino said...

hurmm..dah jadi lelaki nak tukar pulak..tak boleh nak fikir dah..mcm kejadian.

aimaniman said...

entahlah, perlu ke tak ke tengok pada keperluan masing2 tapi pelik kan, Allah dah ajdikan kita sebaik2 manusia kenapa masih ada yg pertikaikan...

Cik Sibuk said...

kalau baby boy disangka girl..maknanya anak u comel! :)

atuk said...

Assalamualaikum

Allahuakbar

Gen2Merah said...

susah juga nak cakap kan.. kalau dah naluri mereka ke arah itu.. kita sbg ibu bapa dan guru perlu bersuaha sebaiknya untuk mendidik dan membimbing mereka. cuma takut pula kalau terpengaruh dgn kawan2 sejambu mereka...

apa pun semuanya terpulang kepada diri sendiri... Jihad paling besar adalah jihad untuk melawan nafsu sendiri.. Insya Allah jihad akan dijanjikan syurga..

Cikgu Ma said...

tu la manusia zaman lerr ni...perempuan semulajadi plak tak mau jaga urat2 dan aurat btol2, yg pompuan jadian plak, tak sedar diri

disebalik tabir | AIR TANGAN

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com