Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

My Wife Motor

Cikgu Iza | January 31, 2012 | 10 Komen |
My Lovely and cute wife...
Bayangkanlah kalau suami2 terlalu fanatik dengan barang2 kesayangannya macam dalam gambar. Rasa2nya kita rasa terharu atau menyampah plus meluat tengok betapa fanatiknya suami kita... Kalau mama, dah lama mama bagi hadiah cermin kat encik suami biar dia tersedar daripada mimpi indah bersama wife metalic dia tu.. Kekadang terfikir juga kenapalah lelaki sanggup berhabis duit demi wife metalik, tetapi berkira sangat dengan wife sejati dia nie... Fikirlah wahai suami2 yang terasa...
Published with Blogger-droid v2.0.2

10 comments:

  1. Mak aih! Klu suami sy la....

    ReplyDelete
  2. wahaha adehlaaaa.. jgnla sampai camtu..

    ReplyDelete
  3. ramai agaknya suami2 yg terasa ni kak...

    ReplyDelete
  4. huhu..tu fanatik sangat..kunk marah si isteri..beribu sesalan..hehe

    ReplyDelete
  5. Astagfirullah...
    Kena pijak2 dgn bini ni karanggg..
    Haha

    ReplyDelete
  6. Ini pencinta tegar motor nie...

    Jom join Giveaway Sulung's Miecyber Blog

    http://www.miecyber.com/2012/01/giveaway-sulung-miecybers-blog.html

    ReplyDelete
  7. hahahadui naya dpt suami mcm ni..huhu

    ReplyDelete
  8. hehehe..lawak la pic ni..jenuh la kalo suami mcm ni.

    ReplyDelete
  9. lebih baik dr cari lain...he he

    ReplyDelete
  10. nasib baik tak dpt suami cenggini

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com