Pages

@aimaniman |

My Wife Motor

My Lovely and cute wife...
Bayangkanlah kalau suami2 terlalu fanatik dengan barang2 kesayangannya macam dalam gambar. Rasa2nya kita rasa terharu atau menyampah plus meluat tengok betapa fanatiknya suami kita... Kalau mama, dah lama mama bagi hadiah cermin kat encik suami biar dia tersedar daripada mimpi indah bersama wife metalic dia tu.. Kekadang terfikir juga kenapalah lelaki sanggup berhabis duit demi wife metalik, tetapi berkira sangat dengan wife sejati dia nie... Fikirlah wahai suami2 yang terasa...
Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

10 comments:

Pok Amai-Amai said...

Mak aih! Klu suami sy la....

Tea said...

wahaha adehlaaaa.. jgnla sampai camtu..

QueeN TerataI said...

ramai agaknya suami2 yg terasa ni kak...

Tiramisu Fatiema said...

huhu..tu fanatik sangat..kunk marah si isteri..beribu sesalan..hehe

Deru Ombak said...

Astagfirullah...
Kena pijak2 dgn bini ni karanggg..
Haha

Hairun Azmi Hashim said...

Ini pencinta tegar motor nie...

Jom join Giveaway Sulung's Miecyber Blog

http://www.miecyber.com/2012/01/giveaway-sulung-miecybers-blog.html

Kalamhati said...

hahahadui naya dpt suami mcm ni..huhu

whitecappuccino said...

hehehe..lawak la pic ni..jenuh la kalo suami mcm ni.

Denaihati said...

lebih baik dr cari lain...he he

munna said...

nasib baik tak dpt suami cenggini

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012