Pages

@aimaniman |

Shyyyyy Jangan Kacau Saya...


Alangkah berharganya nikmat tidur....
Masa mama snap gambar ni, dalam kepala mama terfikir bila ke kali terakhir mama dapat nikmat tidur senyenyak sidia tu. Mama rasa bukan tahun lepas dan bukan tahun lepasnya dan bukan 4 tahun lepas. Tidur mama pasti dikejutkan dengan dendangan lagu merdu anak2 mama minta susu atau ditukar pampers. Tapi mama rasa mama x kempunan pun untuk tidur nyenyak macam sidia kerana tidur mama yang diganggu oleh dendangan merdu anak2 mama adalah moment terindah berbanding tidur nyenyak sianak dara.... Betul tak kata mama?


Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

7 comments:

whitecappuccino said...

Wah! memang nyenyak tidurnya..posisi pulak mengancam tu..

KimberlyCun said...

tak pernah tengok monyet putih sebelum nih! sedap dia tidur hehe

akuamir said...

aik2,, takkan tido dah tak nyenyak kak oi??haha..
tanx melawat blog.. :)

Kalamhati said...

ala tomei2..hehe

akak sy dh add link akak dlm bloglist..=)

Kalamhati said...

ala tomei2..hehe

akak sy dh add link akak dlm bloglist..=)

El-Janna said...

albino ke ni. hohoho

rozeeta rashid said...

tidur saya masih nyenyak. tak kahwin lagi. haha. masa baru ada anak tak rasa terganggu ke bila anak nangis? mula2 kan tak biasa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012