Shyyyyy Jangan Kacau Saya...

January 07, 2012


Alangkah berharganya nikmat tidur....
Masa mama snap gambar ni, dalam kepala mama terfikir bila ke kali terakhir mama dapat nikmat tidur senyenyak sidia tu. Mama rasa bukan tahun lepas dan bukan tahun lepasnya dan bukan 4 tahun lepas. Tidur mama pasti dikejutkan dengan dendangan lagu merdu anak2 mama minta susu atau ditukar pampers. Tapi mama rasa mama x kempunan pun untuk tidur nyenyak macam sidia kerana tidur mama yang diganggu oleh dendangan merdu anak2 mama adalah moment terindah berbanding tidur nyenyak sianak dara.... Betul tak kata mama?


Published with Blogger-droid v2.0.2

You Might Also Like

7 Comment

  1. Wah! memang nyenyak tidurnya..posisi pulak mengancam tu..

    ReplyDelete
  2. tak pernah tengok monyet putih sebelum nih! sedap dia tidur hehe

    ReplyDelete
  3. aik2,, takkan tido dah tak nyenyak kak oi??haha..
    tanx melawat blog.. :)

    ReplyDelete
  4. ala tomei2..hehe

    akak sy dh add link akak dlm bloglist..=)

    ReplyDelete
  5. ala tomei2..hehe

    akak sy dh add link akak dlm bloglist..=)

    ReplyDelete
  6. tidur saya masih nyenyak. tak kahwin lagi. haha. masa baru ada anak tak rasa terganggu ke bila anak nangis? mula2 kan tak biasa.

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels