Pages

@aimaniman |

Tiga Ribu...Halal ke...

Halal ke?
Inilah beban kerja utama mama untuk 2012. Tengoklah sendiri beban kerja mama, berat ke tak, belum lagi beban kerja sampingan lain. Guru Kadet Bomba, Guru Rumah Sukan, Guru Majalah, Guru ULBS, Guru Nilam, Guru Persatuan, Guru Tingkatan... dan ajk2 lain dari semasa ke semasa. Namun, yang wajib ni lah yang perlu diutamakan, guru kan arkitek masa hadapan Malaysia. Kalau tak kuat foundation maka tak kuat lah Malaysia menjelang 2020 nanti. Tapi persoalannya, halal ke RM 3000 plus plus yang mama dapat setiap bulan tu. Tepuk dada tanya diri sendiri...

Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

10 comments:

Munnafendy said...

insyaAllah..buat keje betul2..ikhlas..yakin halal

Mila@Rimbun said...

Kita hanya berusaha yg terbaik, selebihnya Allah yang lebih mengetahui

Pok Amai-Amai said...

Hahahaah! Sy suke entri nie sbb ada makna tuuuu!

Pok Amai-Amai said...

Hahahaah! Sy suke entri nie sbb ada makna tuuuu!

munna said...

insyaALLAH... niat mama ikhlas pasti ada ganjaranyya

miloais milo said...

kena ikhlas
dan jangan ungkit-mengungkit
hiks

Miss Nadya said...

kawan nad pon dapat beban kerja as p/o..cian dia tak dapat cuti..:(

sabar ye mama..Insyaallah halal la gaji mama tu..nge..:)

Tea said...

InsyaAllah.. niat baik nak bagi ilmu..

Miss Nadya said...

xpe kak...kalau sempat..join je..:)

whitecappuccino said...

ermm samala bila dh jd guru senior mcm2 la tugas kita..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012