Tiga Ribu...Halal ke...

January 11, 2012

Halal ke?
Inilah beban kerja utama mama untuk 2012. Tengoklah sendiri beban kerja mama, berat ke tak, belum lagi beban kerja sampingan lain. Guru Kadet Bomba, Guru Rumah Sukan, Guru Majalah, Guru ULBS, Guru Nilam, Guru Persatuan, Guru Tingkatan... dan ajk2 lain dari semasa ke semasa. Namun, yang wajib ni lah yang perlu diutamakan, guru kan arkitek masa hadapan Malaysia. Kalau tak kuat foundation maka tak kuat lah Malaysia menjelang 2020 nanti. Tapi persoalannya, halal ke RM 3000 plus plus yang mama dapat setiap bulan tu. Tepuk dada tanya diri sendiri...

Published with Blogger-droid v2.0.2

You Might Also Like

10 Comment

  1. insyaAllah..buat keje betul2..ikhlas..yakin halal

    ReplyDelete
  2. Kita hanya berusaha yg terbaik, selebihnya Allah yang lebih mengetahui

    ReplyDelete
  3. Hahahaah! Sy suke entri nie sbb ada makna tuuuu!

    ReplyDelete
  4. Hahahaah! Sy suke entri nie sbb ada makna tuuuu!

    ReplyDelete
  5. insyaALLAH... niat mama ikhlas pasti ada ganjaranyya

    ReplyDelete
  6. kena ikhlas
    dan jangan ungkit-mengungkit
    hiks

    ReplyDelete
  7. kawan nad pon dapat beban kerja as p/o..cian dia tak dapat cuti..:(

    sabar ye mama..Insyaallah halal la gaji mama tu..nge..:)

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah.. niat baik nak bagi ilmu..

    ReplyDelete
  9. xpe kak...kalau sempat..join je..:)

    ReplyDelete
  10. ermm samala bila dh jd guru senior mcm2 la tugas kita..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels