Pages

@aimaniman |

Tips Mengenali Masih Teruna

Baca selanjutnya di sini

Awas lelaki2 yang belum berkahwin kerana lepas ni syarat untuk meminang anak dara, anda juga mestilah masih teruna!.. Sebelum ini, golongan lelaki gelak besar melihat anak dara yang bakal dipinang kecut perut memikirkan sama ada masih ada dara atau tidak. Sedangkan kehilangan 'nya' pun agak misteri kerana gadis tu tak pernah pun menyentuh lelaki, namun kerana titik hitam kehilangan dara atas pelbagai sebab lain, menyebabkan  sidara dipandang sinis. Lepas ni, 'kita' pulak tengok golongan lelaki menggelabah memikirkan sama ada mereka masih teruna atau pun sudah di'tebuk'.. oppss diapakan yer?.. Tapi mama musykil juga, zaman serba moden ni, masih dipersoalkan lagi ke tentang dara dan teruna ni? Tepuk dada tanyalah diri sendiri....


Published with Blogger-droid v2.0.2

Sudah baca sila komen

6 comments:

munna said...

tak adil kan kak.... klu perempuan takde dara diaorg sibuk je kaji.... yg lelaki tak teruna takde pula diaorg sibuk kan

Yatie Awang said...

ada ek hahahha..betullah nanti kecut perut orang lelaki ni..adilkan

Tiramisu Fatiema said...

macam-macam huhu..lelaki jaga2 kena amik perhatian..hehe

Bobo said...

uish, mcm mana nak cek tu? alamak hehehehe..

Anak Wak Mail said...

haha..gila,,cmne nak cek tu..tp kan,,zaman sekarang ni la penting tu semua,,sebab nak jumpa yang suci tu,,susah..haha

era kecik said...

haha.. macam-macam ler..

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012