Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Tips Mengenali Masih Teruna

Cikgu Iza | January 19, 2012 | 6 Komen |
Baca selanjutnya di sini

Awas lelaki2 yang belum berkahwin kerana lepas ni syarat untuk meminang anak dara, anda juga mestilah masih teruna!.. Sebelum ini, golongan lelaki gelak besar melihat anak dara yang bakal dipinang kecut perut memikirkan sama ada masih ada dara atau tidak. Sedangkan kehilangan 'nya' pun agak misteri kerana gadis tu tak pernah pun menyentuh lelaki, namun kerana titik hitam kehilangan dara atas pelbagai sebab lain, menyebabkan  sidara dipandang sinis. Lepas ni, 'kita' pulak tengok golongan lelaki menggelabah memikirkan sama ada mereka masih teruna atau pun sudah di'tebuk'.. oppss diapakan yer?.. Tapi mama musykil juga, zaman serba moden ni, masih dipersoalkan lagi ke tentang dara dan teruna ni? Tepuk dada tanyalah diri sendiri....


Published with Blogger-droid v2.0.2

6 comments:

  1. tak adil kan kak.... klu perempuan takde dara diaorg sibuk je kaji.... yg lelaki tak teruna takde pula diaorg sibuk kan

    ReplyDelete
  2. ada ek hahahha..betullah nanti kecut perut orang lelaki ni..adilkan

    ReplyDelete
  3. macam-macam huhu..lelaki jaga2 kena amik perhatian..hehe

    ReplyDelete
  4. uish, mcm mana nak cek tu? alamak hehehehe..

    ReplyDelete
  5. haha..gila,,cmne nak cek tu..tp kan,,zaman sekarang ni la penting tu semua,,sebab nak jumpa yang suci tu,,susah..haha

    ReplyDelete
  6. haha.. macam-macam ler..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com