Anak datang Resepsi Lisa Yusri

February 27, 2012

Anak Lisa...

Alahai anak Mama Lisa dalam Adam Maya datang lihat Mama Lisa kawin,.. mama rasa bukan saja ramai lelaki yang frust menonggeng, malah anak Mama Lisa pun sedey takut2 mama Lisa dah tak sayang pada Mia ... Tapi jangan takut la Mia, mama Lisa tetap sayang, sayang dalam Adam Maya ler..

Ucapan khas buat Mama Lisa..

Bijak anak mama Lisa buat kad khas untuk Mama Lisa, ... Mia bukan saja cute malah bijak... suka sangat dengan Mia....
Mama Lisa dan Papa Yusri..

Pasangan bagai merpati dua sejoli, sungguh cantik dan manis Lisa dan Yusry, macam pasangan pengantin dari kayangan la pulak. Mama tengok, berita tentang perkahwinan Lisa Yusry ni heboh di kebanyakan blog, tapi tentang Ana Rafali plak kurang diceritakan,.. Betullah kata pengomen sorang ni, selebriti terkenal maka majlisnya lebih mendapat liputan. Tapi pada mama, biar majlis sederhana, asal yang wajib dilaksana sudah, yang penting kebahagiaan selepas akad nikah tu. Time tu la bermulanya alam baru yang maha mencabar, baik bagi perempuan mahupun lelaki. Bukan mudah nak menerima 'orang baru' dalam hidup sedangkan selama ni anak dara nak baring2 sebelah abah sendiri pun malu2, inikan pula nak menerima lelaki yang langsung tak da pertalian darah. Tapi segala2nya menjadi mudah apabila kita belajar untuk menerima dan berkongsi seadanya... kan perkahwinan tu satu perkongsian hidup? Tak percaya, cubalah kawin, apa yg korang tak kongsi...  he he heeee...
Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

13 Comment

  1. seb bek masa saya kawin mmg tak de blog. hahaha

    ReplyDelete
  2. sweetttttnya kad yg Mia tuliskan untuk lisa tu kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp bijak budak ni siap bg ucapan buat mama lisa...

      Delete
  3. Cutenyeee Mia ini...semua orang sayangkan dia.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum.. :)
    Saya sgt suka dengan Mia.. Comel Dan berbakat.

    ReplyDelete
  5. aahlah sweet nya mia..

    ReplyDelete
  6. comelnye mia sara. dah la comel, pandai pula tu.... bertuah mak ayah dia. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp akak suka tengok keletah mia time berlakon..mmg bakat semulajadi la...

      Delete
  7. Yelah..org fofuler..Hehehehe. Hrpnye kali nie kekal la. Tak nak cerai2 g.

    ReplyDelete
  8. alalal...comelnya mia....

    ReplyDelete
  9. sangat2 comel.. :D..

    kesian baby mia..

    ReplyDelete
  10. hohoooooooo..sangat comel kan>???

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels