Bermanja-manja dengan Mr Note

February 20, 2012

Haa.... kepala berjalan tanpa badan?
pss Yo kanan
Pss yo kiri plak

Semenjak bersuamikan Mr Note ni, mama asyik bermanja2 jer, rasa2nya tak mahu berpisah walau seminit. Mr Note pulaktu melayan mama dengan baik, mencurahkan segala kasih sayang dan kehebatannya terhadap mama. Mama apa lagi, ambil kesempatan la melayan kehebatan Mr Note tak kira siang atau malam, almaklum pengantin baru la katakan. Dalam hati kecil mama, mama bersyukur kerana mengambil keputusan berani bercerai dengan S2 hari tu. Kehebatan Mr Note suami baru mama memang tiada tandingannya, kalah suami-suami lain seperti Mr HTC, Mr Sony, Mr Tab dll. Pada mama Mr Note memang ternyata pilihan bijak untuk dijadikan suami. Tak payah tulis panjang2lah, cuba tengok macam mana Mr Note menggembirakan mama menerusi gambar kat atas,.. kalau tanpa Mr Note mama x leh buat macam tu... nantikan kehebatan Mr Note yang lain, jangan segan2 nak baca kisah percintaan pandang pertama mama dengan Mr Note....

Lawak bodoh tak de idea plus banyak keje... 
tapi enjoy kan..?

Published with Blogger-droid v2.0.4
Enhanced by Zemanta

You Might Also Like

5 Comment

  1. yaa, mr note yang terbaik.... saya pun suka nak godek2 tiap2 siang dan malam.. ehe

    ReplyDelete
  2. alamak...mama ni wat sy btol2 ngidam la...

    *aduh...bila la nk kaya pstu dpt bli fon camni...huhuh

    ReplyDelete
  3. saya belum rembat lagi!! :D

    ReplyDelete
  4. betulah...mama ni buat org lain terbayang2 je

    ReplyDelete
  5. Teringin gak tp blom mampu. Pakai jer lah duku GT nih. Tunghu kot2 ada sapa nak bg jer . Hahaha ader ker?

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels