Pages

@aimaniman |

Dialog Malam Pertama Lisa Yusri

Alahai abang Yuswi ensemnya ....

Lisa windu saat manis ni abang Yuswi

Abang Yuswi makan ye Lisa suapkan...

Abang Yuswi Lisa sayang dan cinta sampai mati ...

Layanlah fantasi dialog malam pertama antara Lisa dengan Yusri. Semoga pasangan sama cantik sama padan ni kekal sampai ke akhir hayat. Jodoh perkahwinan pertama Yusri yang tak panjang diharap menjadi pengajaran paling bermakna buat Yusri untuk menjamin perkahwinan kali kedua ni berkekalan. Jaga baik2 Lisa tu sebab ramai yang jeles dan frust kat luar ni... Mama saja buat lawak dialog ni, jangan ambil hati ye pengantin,... nanti Lisa belajar sebut 'r' dengan Yusri yer,..


Sudah baca sila komen

11 comments:

ZWAN SABRI said...

HAHA.. Lawakla.. siap ada dialog Yusry n Lisa.. HAHA

ROJAK said...

try bagi "skrip" ni kat yusry mana tau leh jadi filem lak? hahaha

xila riston said...

comel je depa...jeles sket heheh

KiD said...

hhahahaa.. pandai akak wat dialog nih..

wida said...

dah selamat nikah yer..
semoga bahgia lisa n yusri!

munna said...

hehehe....selamat dah diorg berdua kak....

syafiqakarim said...

hahah amboi kak!

aimaniman said...

@ROJAK

yuswi bagi penampar ada ler...

aimaniman said...

@syafiqakarim

saja buat lawak, x da niat nak kecikkan hati sesapa pun..

aimaniman said...

@wida

yuppp smoga kekal, jgn sampai pisang bebuah dua kali untuk papa yus..

Fuhpixel said...

moga berbahagia selalu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012