Dialog Malam Pertama Lisa Yusri

February 24, 2012

Alahai abang Yuswi ensemnya ....

Lisa windu saat manis ni abang Yuswi

Abang Yuswi makan ye Lisa suapkan...

Abang Yuswi Lisa sayang dan cinta sampai mati ...

Layanlah fantasi dialog malam pertama antara Lisa dengan Yusri. Semoga pasangan sama cantik sama padan ni kekal sampai ke akhir hayat. Jodoh perkahwinan pertama Yusri yang tak panjang diharap menjadi pengajaran paling bermakna buat Yusri untuk menjamin perkahwinan kali kedua ni berkekalan. Jaga baik2 Lisa tu sebab ramai yang jeles dan frust kat luar ni... Mama saja buat lawak dialog ni, jangan ambil hati ye pengantin,... nanti Lisa belajar sebut 'r' dengan Yusri yer,..

You Might Also Like

11 Comment

  1. HAHA.. Lawakla.. siap ada dialog Yusry n Lisa.. HAHA

    ReplyDelete
  2. try bagi "skrip" ni kat yusry mana tau leh jadi filem lak? hahaha

    ReplyDelete
  3. comel je depa...jeles sket heheh

    ReplyDelete
  4. hhahahaa.. pandai akak wat dialog nih..

    ReplyDelete
  5. dah selamat nikah yer..
    semoga bahgia lisa n yusri!

    ReplyDelete
  6. hehehe....selamat dah diorg berdua kak....

    ReplyDelete
  7. @ROJAK

    yuswi bagi penampar ada ler...

    ReplyDelete
  8. @syafiqakarim

    saja buat lawak, x da niat nak kecikkan hati sesapa pun..

    ReplyDelete
  9. @wida

    yuppp smoga kekal, jgn sampai pisang bebuah dua kali untuk papa yus..

    ReplyDelete
  10. moga berbahagia selalu :)

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels