AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Jemputan DiGi Fandroid Day Nuffnang

Cikgu Iza | February 28, 2012 | 6 Komen |
Ladap wajib, kalau tak pergi makna 'surat cinta' le ..

Mama dalam dilema ni sebab pada 3-4 Mac mama kena p LADAP di Shah Alam. Tapi pada masa yang sama, mama menerima jemputan daripada Nuffnang. Kalau tak pergi kedua-duanya tentu mama rugi. Tak pergi LADAP kena buat tunjuk sebab .. tak pergi jemputan Nuffnang bermakna terlepas peluang nak berjumpa bloggers yang ikuti bengkel tu. Padahal tu ler satu perkara yg mama nak sangat buat, lagipun DiGi Fandroid Day Workshop tu hari Sabtu, dalam hati mama tak da masalah la... tapi sedey sangat bila naik notis ada LADAP kedua pada tarikh sama..... Nampaknya mama kena layan tengok jemputan Nuffnang ne je lee........

pssst : betul ke kalau tak p jemputan Nuffnang dia tak layan nak bagi BE???

Dear Nuffnanger,

You're cordially invited to the DiGi Fandroid Day Workshop happening on;

Date: 3 March 2012 (Saturday)
Time: 10.00am – 1.30pm
Venue: Studio, D’house, Shah Alam.

ONE (1) pass has been reserved under your name and email address at this point. Kindly fill in your details at this page (http://www.nuffnang.com.my/confirmation-of-attendace-fandroidday/) to confirm your attendance by 12pm, 1 March 2012 (Thursday). Please DO NOT reply to this email. Failure to confirm your attendance within the stipulated time will result in your pass revoked and passed to other bloggers.

We look forward to seeing you at the event so see you there! :)

Cheers,
Thara Sofian
Community Executive
Nuffnang Sdn Bhd
Nuffnang - Asia Pacific's First Blog Advertising Community

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Anastasyea Aida said...

Entah, saya pun tak pasti pasal hal ini .. :)

www.anastasyea.com

Miss Nadya said...

serangan bertubi-tubi dari miss nadya yang mendatangkan diri dari blognya www.nornadiah.com ..:)


err..betoi ka??sis,ramai ke yg dpt??

ZWAN SABRI said...

Adoi! mmg payah klaw terpaksa buat pilihan.. *sambil nyanyi lagu adam n farah,"Tak Tahu Antara Dua".. :p

fuzore said...

saya pun dapat invitation juga tapi rasanya keje kot sabtu ni tapi lari je la kejap hihihihi...

mama rifQy said...

ooo macam tuh ek? kalo x g, payah nak dapat be ke??

fiza said...

BEstnya, tak pernah lagi dpt invitation dari nanang.

Hhhhmmm...susah gak tu ada 2 event serentak.

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com