Pages

@aimaniman |

New Straits Times kena tebuk

Malu nampak?

Pagi tadi waktu relief di kelas 2 C.. Boleh tahan gelagat mereka,.. setiap tahun kelas C memang ada ceritanya. Tahun lepas 5 C, sesiapa pun hilang sabar bila masuk kelas tu. Tahun ni mama ajar lagi, 4 C pun mama hampir2 hilang sabar, dan tadi relief 2 C, walaupun bukan kelas mama ajar cuma ganti jer, tapi bunga2 5 C tahun 2015 dah ada.. bising, main, kecoh, galak..... Sapa ada baca NST hari ni? Ada iklan susu Friso, ada nyanyi2 kata dia orang? Mama buka, dah hilang dah lagunya... Budak tu pun tutup muka.. Jom baca NST tapi dah kena tebuk!! Kalau tengok gambar tu, rupa paras NST masih lawa, tak ada sesiapa tahu yang dia dah kena tebuk,.. macam tu lah agaknya senario masa kini, betapa ramai perempuan cantik-cantik di luar sana, tapi berapa ramai pulak yang terselamat daripada ditebuk? Harapkan pagar, pagar makan padi, alahai cikgu...

Guru muda tiduri pelajar remaja

Published with Blogger-droid v2.0.4
Enhanced by Zemanta

Sudah baca sila komen

1 comment:

munna said...

munna cari juga NST ... tapi dah habis... sanggup pergi ofis sebelah semata-mata nak dgr talking newspaper tu... makin canggih skrg ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012