Pages

@aimaniman |

Rahsia Yusri Kawin Lisa Surihani Malam Jumaat

Wow MJ...

Mama belek-belek kalendar, 23.2.12 merupakan hari Khamis, Yusri dan Lisa bakal diijabkabulkan selepas Maghrib tarikh berkenaan. Pandai Yusri pilih tarikh, tentu ada 1001 rahsia di sebalik tarikh tu, tapi seperti orang yang pernah dan sudah berkahwin, mama rasa Yusri tentu ternanti2 Malam Jumaat dan Malam Jumaat lah yang dipilihnya untuk tarikh keramat berkahwin dengan Lisa. Sorry Yusri dan Lisa, tapi mama rasa tentu Yusri ternanti2 malam Jumaat yang spesial ni setelah beberapa tahun dia melayari Malam Jumaat keseorangan. Untuk peminat Lisa dan Yusri termasuk mama, jangan lupa untuk menonton pendedahan rahsia perkahwinan mereka menerusi Dokumentari di Astro Ria...

Episod 1 yang akan disiarkan pada 25 Februari, pukul 10 malam
-rahsia dating pertama mereka.. Yusry dengan Siti Amira!!

Episod 2 pula akan disiarkan pada 3 Mac 2012 pada pukul 10 malam
-tentulah kisah persandingan mereka

Published with Blogger-droid v2.0.4
Enhanced by Zemanta

Sudah baca sila komen

12 comments:

Oshin said...

kenapa yusry dengan siti amira ?

Aine Ainun said...

Semoga jodohnya berkekealan..amin

Gen2Merah said...

alhamdulillah.. semoga ikatan kali ini akan membuahka kebahagiaan selamanya buat mereka berdua... amin

aimaniman said...

@Oshin

Tu tandanya menantu pilihan, jumpa bakal mak mertua dulu...

aimaniman said...

@Aine Ainun

yuppp era dah bahagia, yusri pun bahagia juga le kan hendaknya... timang anak lekas2 mesti cun melecun macam lisa .. sukenyeee...

Deru Ombak said...

Assalamualaikum...

Singgah malam meninggalkan jejak.. :)

whitecappuccino said...

rahsia akan terbongkar!! jaga2..hehe

Jendela Hati said...

salam singgah pg di sini, thx folow dan sy dh folow sini...

moga pekahwinan yusry kali ini berkekalan hendaknya. suka tgk lisa cute..

KiD said...

OH LISA... HEHEHEE selamat2 laa semuanya yea

munna said...

semoga kali ni jodoh Yusri berkekalan....

aimaniman said...

Yupp ksian plak tengok yusri kurus kering menahan perasaan

HAFIZAL said...

semoga kekal lah jodoh mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012