Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Rahsia Yusri Kawin Lisa Surihani Malam Jumaat

Cikgu Iza | February 22, 2012 | 12 Komen |
Wow MJ...

Mama belek-belek kalendar, 23.2.12 merupakan hari Khamis, Yusri dan Lisa bakal diijabkabulkan selepas Maghrib tarikh berkenaan. Pandai Yusri pilih tarikh, tentu ada 1001 rahsia di sebalik tarikh tu, tapi seperti orang yang pernah dan sudah berkahwin, mama rasa Yusri tentu ternanti2 Malam Jumaat dan Malam Jumaat lah yang dipilihnya untuk tarikh keramat berkahwin dengan Lisa. Sorry Yusri dan Lisa, tapi mama rasa tentu Yusri ternanti2 malam Jumaat yang spesial ni setelah beberapa tahun dia melayari Malam Jumaat keseorangan. Untuk peminat Lisa dan Yusri termasuk mama, jangan lupa untuk menonton pendedahan rahsia perkahwinan mereka menerusi Dokumentari di Astro Ria...

Episod 1 yang akan disiarkan pada 25 Februari, pukul 10 malam
-rahsia dating pertama mereka.. Yusry dengan Siti Amira!!

Episod 2 pula akan disiarkan pada 3 Mac 2012 pada pukul 10 malam
-tentulah kisah persandingan mereka

Published with Blogger-droid v2.0.4
Enhanced by Zemanta

12 comments:

  1. kenapa yusry dengan siti amira ?

    ReplyDelete
  2. Semoga jodohnya berkekealan..amin

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. semoga ikatan kali ini akan membuahka kebahagiaan selamanya buat mereka berdua... amin

    ReplyDelete
  4. @Oshin

    Tu tandanya menantu pilihan, jumpa bakal mak mertua dulu...

    ReplyDelete
  5. @Aine Ainun

    yuppp era dah bahagia, yusri pun bahagia juga le kan hendaknya... timang anak lekas2 mesti cun melecun macam lisa .. sukenyeee...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...

    Singgah malam meninggalkan jejak.. :)

    ReplyDelete
  7. rahsia akan terbongkar!! jaga2..hehe

    ReplyDelete
  8. salam singgah pg di sini, thx folow dan sy dh folow sini...

    moga pekahwinan yusry kali ini berkekalan hendaknya. suka tgk lisa cute..

    ReplyDelete
  9. OH LISA... HEHEHEE selamat2 laa semuanya yea

    ReplyDelete
  10. semoga kali ni jodoh Yusri berkekalan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yupp ksian plak tengok yusri kurus kering menahan perasaan

      Delete
  11. semoga kekal lah jodoh mereka

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com