Semalam Lisa Hari ni Ana pulak Kawin

February 24, 2012

Ciuman tanda berkat
Cantiknya mata Ana..
Lirik mata Ana tanda lega...

Semalam Lisa, hari ni Ana pulak yang kawin. Jangan salah sangka, ana tu bukannya mama tapi Ana Raffali dan Naim. Kalau ana tu mama,... kawen basi la sebab dah lama dah ada tiga anak dah ooi..  Majlis perkahwinan ana yang sederhana itu dilangsungkan di Masjid Al-Hidayah, Gombak. Majlis yang penuh kesederhanaan itu membuatkan Naim tenang melafazkan kabul hanya dengan sekali lafaz sahaja yang diijabkan sendiri oleh ayah Ana Raffali. Alhamdulillah, Ana sudah menjadi milik Naim yang sah kan. Nampaknya tahun 2012 tahun ramai artis melangsungkan perkahwinan. Nak tunggu Scha dan Awal dan Irma Hasmie dan Fahrin, bila la agaknya.. jangan tunggu lama2, tak jeles ke kawan2 artis dah bahagia. Lagipun pada mama buat apa nak fikir lama2, kalau dah suka, baik teruskan jer, tak da le sebarang fitnah kan ...

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

2 Comment

  1. berbeza populariti diorng.. ramai lelaki yg frust tgk lisa kawin.. tp bila ana ni, senyap je diorng..huhu

    ReplyDelete
  2. tahniah juga buat Ana Rafali ..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels