AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Sharnaaz tak tumpang Shila Amza

Cikgu Iza | February 17, 2012 | 8 Komen |
 
Tumpang tengok sikit Shila...
Tumpang bahu sikit Sharnaaz..

 "Tidak seperti pasangan lain, mereka juga tidak pernah keluar ‘dating’ berdua 
kerana setiap kali berjumpa, Shila ditemani ibu ataupun adiknya. 
Sebelum ini Sharnaaz agak kurang mengerti apabila mendengar cerita 
mereka yang bercinta keluar ditemani ahli keluarga 
tetapi apabila dia sendiri melaluinya, dia berasa selamat dan selesa."

Baguslah Sharnaaz dan shila... jangan saling 'menumpang'.. masing-masing ada kerjaya dan masing-masing ada masa depan dalam industri seni, jadi tak payahlah nak 'menumpang' sesiapa.. mama sokong..  Malah, bukan sahaja tidak 'menumpang' dari segi populariti, malah menumpang dari segi2 ' lain' la ye,.. Mama cuma tumpang gembira saja melihat keakraban mereka berdua, semoga hubungan yang terjalin kekal hingga ke jinjang pelamin, insyaalah...


Published with Blogger-droid v2.0.4
Enhanced by Zemanta

8 comments:

Pok Amai-Amai said...

Amboi, dah oegang erat tangan tu. Agak2 bile lagi? Jgn separuhg jalan dahlah ye?

KiD said...

@Pok Amai-Amai

tul tu.. dah camni.. kawin2 laa cepat kan? :)

zareliqa afiqa said...

sweet jek dorang :)

Si BuDaK KaChAk said...

pgang tgn ke tu??

luluh hati sy...*kecewa kejap...

hehehe

=)

Yatie Awang said...

merekakan dah sama2 popular, tak timbulnya persoalan macam tu...kan

rozeeta rashid said...

wah bagusnya diorang dating bawak mak or adik. semoga bertemu jodoh. =)

Tiramisu Fatiema said...

suka tengok sharnaz nie berlakon drama bicara hati..moga berbahagia..

munna said...

semoga diaorg bahagialah mama kan....

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com