AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Apa UAI kata untuk para suami.....

Cikgu Iza | March 23, 2012 | 10 Komen |
Suami2 tolong baca yer..

Setelah baca jawapan Ustaz Azhar Idrus, senanglah hati mama.. "Memang tugas suami cari duit, tugas isteri habiskan duit!!" bla bla bla.... dan kalau suami percaya janji isteri yang dia nak beli sekali jer, maknanya laki tu BODOH!!!.. tu UAI kata yer... so baca le jawapan UAI ni yer khas untuk para suami yang marah2 bila isteri suka sangat menghabiskan duit sendiri dan duit suami untuk beli macam2 barang. Lepas ni para suami kena senyum lebar je tau...

Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

QueeN TerataI said...

sebab tu la ada lelaki dgn perempuan.. sorg cari duit yg lg sorg kena habiskan.. hehehe

miloais milo said...

hujung bulan best banget beb...
ekekekeke

9n0L4 said...

hehe. kemahhh sokmo jwpn ustaz. ;)

~Sweet Honesty~ said...

UAI memang sempoi bla jawab persoalan2 yg biasa..hihi

munna said...

suka jawapan uztaz tu mmg terbaiklah....

Deru Ombak said...

Kawan saya pernah ckp...Suami yang baik ialah suami yang boleh cari duit lebih Dari belanja shopping isteri...

He he..

aimaniman said...

@miloais milo

yupp ujung bulan la boleh paw banyak2...

aimaniman said...

@Deru Ombak

suami mithali tu... yg menggembirakan hati isteri yg ada hobi macam tu

aimaniman said...

@~Sweet Honesty~

akak suka baca kat FB tentang UAI ni, pastu tengok youtube,.. memang sempoi..

aimaniman said...

@QueeN TerataI

kalau macam tu, napa ler en somi asyik tarik muka masam je bila kita ajak shopping,...kan dah tugas depa cr duit, tugas kita perabih duit???

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com