Apa UAI kata untuk para suami.....

March 23, 2012

Suami2 tolong baca yer..

Setelah baca jawapan Ustaz Azhar Idrus, senanglah hati mama.. "Memang tugas suami cari duit, tugas isteri habiskan duit!!" bla bla bla.... dan kalau suami percaya janji isteri yang dia nak beli sekali jer, maknanya laki tu BODOH!!!.. tu UAI kata yer... so baca le jawapan UAI ni yer khas untuk para suami yang marah2 bila isteri suka sangat menghabiskan duit sendiri dan duit suami untuk beli macam2 barang. Lepas ni para suami kena senyum lebar je tau...

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

10 Comment

  1. sebab tu la ada lelaki dgn perempuan.. sorg cari duit yg lg sorg kena habiskan.. hehehe

    ReplyDelete
  2. hujung bulan best banget beb...
    ekekekeke

    ReplyDelete
  3. hehe. kemahhh sokmo jwpn ustaz. ;)

    ReplyDelete
  4. UAI memang sempoi bla jawab persoalan2 yg biasa..hihi

    ReplyDelete
  5. suka jawapan uztaz tu mmg terbaiklah....

    ReplyDelete
  6. Kawan saya pernah ckp...Suami yang baik ialah suami yang boleh cari duit lebih Dari belanja shopping isteri...

    He he..

    ReplyDelete
  7. @miloais milo

    yupp ujung bulan la boleh paw banyak2...

    ReplyDelete
  8. @Deru Ombak

    suami mithali tu... yg menggembirakan hati isteri yg ada hobi macam tu

    ReplyDelete
  9. @~Sweet Honesty~

    akak suka baca kat FB tentang UAI ni, pastu tengok youtube,.. memang sempoi..

    ReplyDelete
  10. @QueeN TerataI

    kalau macam tu, napa ler en somi asyik tarik muka masam je bila kita ajak shopping,...kan dah tugas depa cr duit, tugas kita perabih duit???

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels