AddMeFast

Klik@Lazada

nuff

Awal Ashaari Lamar Scha 1Malaysia

Cikgu Iza | March 26, 2012 | 16 Komen |
2 tahun 6 bulan menunggu...
 
Awal gentleman lamar Scha kat tv

Awal gembira kerana lamarannya diterima Scha..

Gala TV petang tadi menjadi saksi kisah lamaran Awal Ashaari terhadap Scha. Manis sangat mama tengok betapa gentlemannya Awal kerana sanggup mendedahkan kisah lamarannya kepada 1Malaysia iaitu menerusi siaran Propaganza Astro!..  Mungkin Awal dah menunggu terlalu lama iaitu 2 tahun setengah, dan akhirnya saat tersebut tiba juga. Manis betullah mama lihat pasangan ni, macam mana Scha sebak menerima lamaran dan sebab2 pasangan ni menangguhkan perkahwinan mereka.. Antaranya sebab emak Scha sakit dan tarikh Februari lalu sama dengan tarikh perkahwinan Yusri dan Lisa.  Memang semangat setia kawan yang tinggi betul la Awal Ashaari dan Scha ni.  Tarikh perkahwinan mereka akan diumumkan pada sidang media yang akan berlangsung di Flora Cafe, jam 3 petang, pada 27 Mac ini. Tahun 2012 ni banyak sangat pasangat artis yang bakal menamatkan zaman solo mereka. Yang terdekat, Irma pada 1 Julai ni. Manis betullah artis2 ni, dah le muka lawa, tambah dengan pakaian yang cantik2 macam puteri kayangan la pulak Irma. Opppss kisah lain plak. Apa2 pun kisah, yang pasti tahun 2012 banyak pasangan artis bakal berkahwin. Moga2 tahun 2013, bakal melahirkan junior Yusri & Lisa, junior Irma, junior Awal & Scha, dll  bukannya memeningkan kepala hakim di Mahkamah Syariah yer.. kita sama2 doakan yang terbaik, dan itu harapan semua peminat..insyaallah..
Published with Blogger-droid v2.0.4

16 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Moga berbahagia berkekalan hendaknya mereka semua tu kan Kak... pastu terus dpt baby. Amin.

whitecappuccino said...

semoga mereka bahagia dan kekal bahagia..

eelobor said...

semoga berbahagia jer la.... jangan esok2 pun 1 malaysia dok skodeng kisah2 mereka.....

Deru Ombak said...

Comey mereka ini.. :)

munna said...

semoga diaorg berbahagia... mungkin juga ada junior fasha dan jejai

eLLa n aLia said...

Ada gak tengok diorang ni d utube. sweet sangat.. harap sangat mereka akan kekal smpai akhir hayat..v :)

PinKy MoMMa said...

tgk awal nangis..alorlorlor ati tisu gak dia rupanyer ;)

mama rifQy said...

hurm...xtau nak cakap ape..hehhee..sbb kite mmg tak tengok even kat youtube.malas nak tgk..kite mmg minat scha..tapi pasai ni...kureng sket..sgt cara barat..tak sesuaii..hehehe..pendapat masing2 la kan?

nway..smg bahagiaaaa

Bobo said...

mari kita doakan yg terbaik utk mereka :)

amiey lee said...

doakan yang terbaik buat semua...tahun ni byk pasanagn yang digemari naik pelamin

faridah nazurah said...

Semoga dorang bahagia sampai anak cucu cicit cucut cecet cocot..hehe

adza irdawati said...

soooooooo sweeettttttttt kannnnnnnn

QueeN TerataI said...

err sya x tgk pun.. huhuhu apa2 pun tahniah buat mereka dan semoga kekal ke akhir hayat

Teenager Housemaid said...

wah..congrats to them..:DD

Yatie Awang said...

tak tengok pun rancangan tu..apa apa pun moga semuanya selamat seperti yg dirancangkan mereka..InsyaAllah

dwaty said...

dah tengok... so sweet... suka tengok awal layan scha usap2 kepala... hehehe

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com