Clark Kent Mengeluh...

March 05, 2012

Kasut oh kasut...

Teringin nak pakai kasut, tapi apakan daya.... Mama ingat, mama pakai kasut dua kali je, 1st masa konvo ukm dan 2nd masa konvo kpli, sbb wajib pakai. Lepas tu, mama tak kira dalam majlis apa2 pun mama akan pakai sandal bertumit je, almaklum kaki jenis mengembang macam belon...dalam diam mama simpan hasrat nak pakai jugak, orang kata kasut jenama clark ni lembut.... mama dah x pandang harga, keinginan memuncak2, so clark jadi milik mama. Mama cuba pakai, ok nampak, x melecet, mama pakai masuk kelas, macam ok.. sejam mama berdiri.. masalah sama timbul semula,.. mama keluarkan kaki... fuiiihhh taubat dah x mau dan x akan pakai kasut,... bukan x ingin tapi x mampu.. siapa ada masalah kaki jenih kembang semangkuk faham rintihan mama...

3 hari x berblog rindu rasanya..
esok, 3 hari lagi berpisah dengan blog sbb kene p camping
jom layan Laguna Park camping Kadet Bomba 2012.....

 
Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

8 Comment

  1. hehehe.. sometimes bila pakai kasut mmg melecehkan... melecet, lenuh, rimas dll... better ngan sandal.. simple as abc... masuk kuar je kaki kan.. ehe

    ReplyDelete
  2. saya kalau pakai kasut penuh macam tu, cepat berpeluh je kaki..mesti nak kena ada lubang-lubang..tapi kalau boleh side kiri kanan kaki mesti kena tutup..sebab kaki saya panjang..buruk je nampak..huhu

    ReplyDelete
  3. Ekceli Pakai kasut ni nampak mantap..

    Selamat bercamping. :)

    ReplyDelete
  4. aduh, kesian :( sebenarnya saya rasa kasut jenama clark ni sudah meleset kualitinya, agak-agak sebab buat kat kilang Negara Cina sekarang? sebab kasut clark yang i beli pun tak larat nak pakai 2 kali, kaki sakit sangat!

    ReplyDelete
  5. adoi lawak lak baco entry nih..kaki kembang semangkuk..haha

    ReplyDelete
  6. Rajin tuan blog ni g berkemping yea..nantik jngan lupa bwak balik gambar2 menarik kat sana.

    ReplyDelete
  7. Salam akak..suka yg simple je..senang pakai..hehe..selamat bercamping akak..

    ReplyDelete
  8. saya pun ada gak sepasang kasut Clarks..tp bile dah pkai baru tau yg kaki kite ni sebelah kecik sebelah lagik besar..so terpaksa la cari penyendal/pad takmo bagi loose..haihh!! nama jek kasut mahal kan..kasut murah takde plak rasa camni..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels