Pages

@aimaniman |

Selepas 4 Mei Scha dan Awal

mama suka tengok pasangan cute ni..

Selepas 4 Mei ni, ada beberapa perkara yang Awal mahu Scha buat.Pada mama ada baik dan ada buruknya Awal tetapkan benda2 yang harus Scha buat. Mama taku Scha anggap sebagai 'king control'? Harap2 Scha dapat terima demi cintanya pada Awal.......
1) Selepas berkahwin,  Awal mahu Scha pulang ke rumah sebelum jam 12.00 tengah malam.
kalau 12.05 minit Awal???
2) Awal mahu Scha sentiasa tidur bersamanya walaupun sibuk atau berlaku krisis dalam rumahtangga. Dia percaya perkara itu penting setelah dinasihatkan oleh ibu dan kawan-kawan yang sudah berkahwin.
Wow Schaa.. hari2 kena tukar cadar takut boring asyik warna sama jer...
3) Scha mengharapkan Awal boleh menjaganya dengan baik sebagaimana dia menjaga keluarganya sendiri selepas berkahwin nanti.
Suami bukan takat jaga, malah menagih Schaa...
Nak tahu yang lain..? baca seterusnya ...
4) Pasangan ini mendapat 10 penajaan untuk majlis pernikahan dan resepsi. Bio Essense & Nugeno Men antara penaja utama untuk kedua-dua majlis.
5) Astro adalah penyiar rasmi untuk majlis perkahwinan ini. Selain menyiarkan majlis pernikahan secara langsung, Astro Ria akan menyiarkan empat episod pra-perkahwinan dan satu episod persandingan.
6) Awal nafikan dia mengejar publisiti, sebaliknya ingin berkongsi detik-detik bersejarah dia dan Scha bersama peminat yang banyak memberi sokongan.
7) Scha mementingkan hidangan yang ingin disajikan kepada tetamu. Dia mahu semua tetamu seronok dan puas hati dengan makanan.
8) Hanya ada satu majlis resepsi diadakan untuk kedua-dua belah pihak. Scha juga enggan melakukan sesi fotografi yang memerlukan dia menukar berpasang-pasang baju.
9) Scha mendedahkan andai dia tahu Awal hendak melamarnya secara rasmi di  program Propaganza pada Ahad lalu, pasti dia tidak akan menghadirkan diri.
10) Pasangan ini sepakat memilih warna putih sebagai warna tema majlis perkahwinan mereka. Ini kerana mereka mahu majlis perkahwinan mereka kelihatan suci. 

Yang pasti, selepas 4 Mei, Scha dan Awal bakal melayari bahtera rumah tangga yang jauh berbeza dengan pengalaman yang dilalui oleh mereka sepanjang bergelar kekasih. Badai yang melanda diharap menjadi penguat semangat dan ubat paling mujarab untuk mengukuhkan ikatan rumahtangga,... yg penting cepat2 dapat baby ye, suka tengok baby artis, lawa2 macam mummy dan encem mcm papanya...

Published with Blogger-droid v2.0.4

Sudah baca sila komen

11 comments:

Deru Ombak said...

Moga selepas berkahwin, mereka lebih memahami pasangan mereka.. :)

QueeN TerataI said...

sebagai suami mmg sepatutnya awal bertegas dan sebagai isteri scha kenalah patuhi arahan suami untuk kepentingan dan kebaikan bersama.. pasti ada sebab mengapa awal memberikan syarat yg sebegitukan.. apa yg Queen nampak ia adalah utk menjaga perhubungan rumahtangga mereka utk mengelakkan fitnah dsbgnya... walau apapun mmg Queen nantikan pasangan ini bernikah.. semoga mereka berbahagia kekal hingga ke akhir hayat...

mamyharraz said...

moga jodoh mereka berpanjangan.

munna said...

semoha jodoh diaorg berdua berkekalan

Miszyuyu said...

Hai , my dear followers.. Yuyuk ada buat GA utk meraikan followers tersayang.. jom join <3 http://yuyukstandalone.blogspot.com/2012/03/yuyuk-1st-giveaway-sticky-post.html

acheeqa farhana said...

wahhh...rse mcm nak khwin pulak!hehe..

btw,smoga jdoh mereka kekal hingga ke hujung nywa :)

mummY daniSha said...

tpla kan..knp nampak mcm dibuat2 je hehee

miss daya said...

sweet sgt tgk proposal awal kat propaganda tu..:-D

Teenager Housemaid said...

huhuhu..:DD
tatau nak komen apa pasal perkahwinan artis ni..hehehe

eelobor said...

hehehe...yg penting bahagia hingga ke akhirnya

semutsengal said...

moga bahagia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012