Tiga Hari Bersama Bomba

March 07, 2012


Tiga hari bersama bomba di Laguna Park.. dah boleh jadi bomba ke? Jom la cuba call 999, tentu bomba yang  jawab!!... Ayat penat dan letih nie, sebab almaklumlah keadaan di Laguna Park, sapa pernah sampai sini, walaupun berkhemah dan berbumbung tapi angin tepi laut ni, panas semacam. Bukan panas terik tapi bahang yang tak tertahan ni. Sesiapa yang ada migrain, tolonglah jangan mengada2 nak datang ke sini sebab confirm migrain tahap gaban nanti. Tambah2 mama terlepas Vanila Coklat malam tadi, maka migrain tahap super gaban ni .....


Ok la, nanti2 sambung lagi sebab sekarang ni tetiba jer hujan,... budak2 cina dah menjerit2 nie,..suka kot sebab pagi tadi sikit punya panas,.. bila hujan sejuk sikit rasanya bumi ni.  Kejap lagi nak sambung kawad menyelamat kering.. apa beza antara kawad kering atau basah? ... x pa, migrain tahap gaban ni pun boleh jawab.... k...

You Might Also Like

3 Comment

  1. Syoknye...dulu ms sy skolah2 dulu, takde pun bomba yg sudi nak dtg sekolah sy...

    ReplyDelete
  2. kalau pergi demamla kot dgn cuiaca panas membahang camtu..

    ReplyDelete
  3. wah best jugak sekali sekala join bomba kan..kena kental..kat tempat sy nie kerap hujan jugak akak

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels