Pages

@aimaniman |

Tiga Hari Bersama Bomba


Tiga hari bersama bomba di Laguna Park.. dah boleh jadi bomba ke? Jom la cuba call 999, tentu bomba yang  jawab!!... Ayat penat dan letih nie, sebab almaklumlah keadaan di Laguna Park, sapa pernah sampai sini, walaupun berkhemah dan berbumbung tapi angin tepi laut ni, panas semacam. Bukan panas terik tapi bahang yang tak tertahan ni. Sesiapa yang ada migrain, tolonglah jangan mengada2 nak datang ke sini sebab confirm migrain tahap gaban nanti. Tambah2 mama terlepas Vanila Coklat malam tadi, maka migrain tahap super gaban ni .....


Ok la, nanti2 sambung lagi sebab sekarang ni tetiba jer hujan,... budak2 cina dah menjerit2 nie,..suka kot sebab pagi tadi sikit punya panas,.. bila hujan sejuk sikit rasanya bumi ni.  Kejap lagi nak sambung kawad menyelamat kering.. apa beza antara kawad kering atau basah? ... x pa, migrain tahap gaban ni pun boleh jawab.... k...


Sudah baca sila komen

3 comments:

Pok Amai-Amai said...

Syoknye...dulu ms sy skolah2 dulu, takde pun bomba yg sudi nak dtg sekolah sy...

LadyBird said...

kalau pergi demamla kot dgn cuiaca panas membahang camtu..

Tiramisu Fatiema said...

wah best jugak sekali sekala join bomba kan..kena kental..kat tempat sy nie kerap hujan jugak akak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012