Pages

@aimaniman |

Fesyen Wow Artis di ABPBH

 Wow... V-neck menyerlahkan aset miliknya? haa..

Sendat lagi Ketat walaupun bertudung?

LIB...
Hot momma..
Kipas ku kipas.. aku nak tawen ngan anak laja...

Mentang-mentang isu ABPBH masih hangat, mama pun buat entri pasal ABPBH lagi la. Kali ni mama bawa kisah antara pakaian wow yang dipakai oleh arti Melayu Islam di ABPBH. Komen2 ni kita boleh baca di jom siasat guadotcom. Kalau GuaDotCom tak ajak jom siasat pun, mama akan komen yang serupa malah lebih teruk lagi. Yang paling pedas komen GuaDotCom pada Nabila, dress merah V-neck menyerlahkan aset2 yang dimilikinya!! Wow, pendedahan berani kan... Kemudian, komen pada Fida, bertudung tetap bertudung tapi baju macam sarung cempedak jer.. Mama tilik2, tak ada komen tentang Shila Amzah. Tapi ni komen spontan budak2 2B pada mama.. cikgu, penyanyi2 ni *****t besar2 kan... Tambah2 kamera fokus pada aset milik artis ni pulak, tambah terserlah la saiz dan bentuknya. Alahai artis, kamu tu Islam, Melayu dan ikon remaja.. so berhati2 le memilih fesyen agar tidak dikata yang tak baik.. Bangga ke kalau di'kutuk' macam tu?
Published with Blogger-droid v2.0.4

Sudah baca sila komen

7 comments:

Mrs Lurve said...

agaknya memg diorg selesa kot pakai g2..

Qhaifa Nur said...

fesyen artis ni ada yang ok....
yang tak ok tetap ada...memang begitu lumrahnya..

whitecappuccino said...

isu pakaian artis sentiasa hangat namun mereka dah lali..dah tak kisah apa orang nak kata..

MulutPayau said...

aduhhh...kalau tengok dia orang pakai..macam2 ada....nak tercabut bijik mata melihatnya....

p/s..Terima kasih sudi snggah blog saya.....smgoga prsahabatan maya ini berterusan...

munna said...

semuanya berlumba2 tyg dada kan... munna suka tgk dress maya karin dgn heroin vanilla coklat tu...

Norsalmi said...

Tak tau nak kata dah. Lagi ditegur lagi menjadi2. Banggakah mereka apabila "aset" mereka dpt dilihat oleh khalayak?? Spt Munna, akakpun suka tgk dress maya karin..

Ps: Terima kasih sudi jadi follower akak.. Akak pun dah follow ye.. moga hubungan maya ni akan berkekalan

Adilah Manaf Celik Vitamin said...

Dunia akhir zaman.

10 Mitos Tentang Kesuburan Yang Perlu Anda Tahu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012