Pages

@aimaniman |

Blogger Jutawan Internet

Wajah mereka macam orang biasa-biasa saja

Keluarga bahagia 

Dr Irfan Khairi dan Shazrina Yusof mungkin nama yang agak asing bagi sesiapa yang tidak mengenali mereka. Namun, pada yang tahu aka latar belakang insan di dalam gambar ni, pasti mengkagumi anak muda ni. Tengok dari segi luaran, tiada yang istimewa pun pada diri mereka. Pakaian mereka sama saja macam pakaian orang biasa-biasa saja, namun sebenarnya mereka seseorang yang luar biasa.  Nama anak-anak mereka sahaja pada mama cukup istimewa,.. Ilham Abadi, Kasih Kamilia Abadi, Ikhlas Abadi dan Cinta Strawberi Abadi.  Nama anak-anak tersebut melambangkan kasih cinta abadi selamanya.  Keistimewaan pasangan luar biasa ini ialah mereka tidak menggunakan khidmat pembantu rumah walaupun mereka 'luar biasa'. Mereka turut mengajar anak-anak menabung sejak kecil walaupun mereka 'luar biasa'. Hadiah kepada anak-anak pula bukan amalan rutin, hanya diberikan semasa hari ulang tahun walaupun mereka pasangan 'luar biasa'. Siapa mereka? 

Pada sesiapa yang belum tahu, Dr Irfan Khairi ialah jutawan internet Malaysia. Mama sebenarnya mengkagumi sikap dan penampilan beliau yang serba sederhana walaupun dah bergelar jutawan!!.  Sedangkan ramai antara kita, baru naik gaji 13% dah mula hilang akal, membeli sakan di sale Tudung Ariani, sale Aliah Sara dll. Malunya mama.., duduk berejam2 di depan blog hanya jadi muflis masa sahaja!!.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Sudah baca sila komen

9 comments:

kakcik said...

Mereka antara insan terpilih yang pandai memanfaatkan peluang yang ada. :)

aReLaN said...

beselah tu.kalau pompuan lagi la.pantang nampak sale,sume nak beli.hahaha..respek sangat kat irfan khairi ni

whitecappuccino said...

hebatnya mereka!

TF said...

irfan khairi nie memang hebatkan..suka jugak tips dia kasi kat fb..sangat bermanfaat..

haLyZaQiut said...

Woww...uniknya nma anak2 mereka....tp mmg respect sgt kat Irfan Khairi ni..dah Dr rupanya dia....

ct rahani said...

unik nama anak2 diorang.. kagum jugak dgn irfan khairi nih.. :)

Gen2Merah said...

Betul2. Mereka pandai memanfaatkan peluang yj ada. Itulah ganjaran mereka x tidak gemar erti berputus asa.

munna said...

ada baca kisah dia dlm majalah harmoni.... mmg sepadan pasangan ni kan kak.....

shark said...

salam kenal dari saya :)
kalo kita betul2 manfaatkan internet dgn baik,insyaAllah boleh berkat dariNya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012