Blogger Jutawan Internet

May 08, 2012

Wajah mereka macam orang biasa-biasa saja

Keluarga bahagia 

Dr Irfan Khairi dan Shazrina Yusof mungkin nama yang agak asing bagi sesiapa yang tidak mengenali mereka. Namun, pada yang tahu aka latar belakang insan di dalam gambar ni, pasti mengkagumi anak muda ni. Tengok dari segi luaran, tiada yang istimewa pun pada diri mereka. Pakaian mereka sama saja macam pakaian orang biasa-biasa saja, namun sebenarnya mereka seseorang yang luar biasa.  Nama anak-anak mereka sahaja pada mama cukup istimewa,.. Ilham Abadi, Kasih Kamilia Abadi, Ikhlas Abadi dan Cinta Strawberi Abadi.  Nama anak-anak tersebut melambangkan kasih cinta abadi selamanya.  Keistimewaan pasangan luar biasa ini ialah mereka tidak menggunakan khidmat pembantu rumah walaupun mereka 'luar biasa'. Mereka turut mengajar anak-anak menabung sejak kecil walaupun mereka 'luar biasa'. Hadiah kepada anak-anak pula bukan amalan rutin, hanya diberikan semasa hari ulang tahun walaupun mereka pasangan 'luar biasa'. Siapa mereka? 

Pada sesiapa yang belum tahu, Dr Irfan Khairi ialah jutawan internet Malaysia. Mama sebenarnya mengkagumi sikap dan penampilan beliau yang serba sederhana walaupun dah bergelar jutawan!!.  Sedangkan ramai antara kita, baru naik gaji 13% dah mula hilang akal, membeli sakan di sale Tudung Ariani, sale Aliah Sara dll. Malunya mama.., duduk berejam2 di depan blog hanya jadi muflis masa sahaja!!.

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

9 Comment

  1. Mereka antara insan terpilih yang pandai memanfaatkan peluang yang ada. :)

    ReplyDelete
  2. beselah tu.kalau pompuan lagi la.pantang nampak sale,sume nak beli.hahaha..respek sangat kat irfan khairi ni

    ReplyDelete
  3. irfan khairi nie memang hebatkan..suka jugak tips dia kasi kat fb..sangat bermanfaat..

    ReplyDelete
  4. Woww...uniknya nma anak2 mereka....tp mmg respect sgt kat Irfan Khairi ni..dah Dr rupanya dia....

    ReplyDelete
  5. unik nama anak2 diorang.. kagum jugak dgn irfan khairi nih.. :)

    ReplyDelete
  6. Betul2. Mereka pandai memanfaatkan peluang yj ada. Itulah ganjaran mereka x tidak gemar erti berputus asa.

    ReplyDelete
  7. ada baca kisah dia dlm majalah harmoni.... mmg sepadan pasangan ni kan kak.....

    ReplyDelete
  8. salam kenal dari saya :)
    kalo kita betul2 manfaatkan internet dgn baik,insyaAllah boleh berkat dariNya :)

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels