Wow Gerenti Dara

May 22, 2012

 Gerenti masih ada dara
 Tapi rasanya yang macam ni lagi manis.. tertutup..

 Baru tak membazir..

Pada lelaki yang mengutamakan kecantikan dan rupa paras sebagai pra syarat utama memilih calon teman hidup, tentu sahaja ternanti2kan iklan macam di atas. Beli isteri dari Vietnam hanya USD 600 = >/ Rm2400 kot, gerenti masih dara, gerenti akan terima dalam tempoh 90 hari, dan jika lari dalam jangkamasa setahun akan diganti balik secara percuma. Jom siapa nak cuba call no ni, 24434 ex 22212. Tak dapat,.. x pa sila cuba lagi.
Tentu ramai lelaki yang tersenyum kambing malah berkira2 untuk memilih saja gadis menjadi pilihan hati. Tapi rasa2nya pilihan tu penyejuk hati ke? Rasa2nya hati tenang ke kalau pasangan kita terlalu cantik ni, silap2 setiap hari kehidupan disulami rasa cemburu dan takut sidia ada yang lain. 
Pada mama, kalau nak memilih pasangan hidup, biarlah yang menyejukkan mata memandang dan membuatkan hati tenang sentiasa. Misalnya dalam gambar kedua, hanya pasangan saja yang tau kecantikan pasangannya kerana sidia bertudung. Kan lebih aman? Bukan maksud mama si artis jadi pilihan, gambar tu hanya hiasan. Almaklum, kita kan suka yang cantik2, jadi mama tepek la gambar yang cantik dan cun. 
Kalau bertudung, masalah gambar terakhir pun tiada. Biasalah perempuan sibuk nak mendandan diri. Padahal, perubahan pada rambut tu sikit jer, tapi sebab teruja nakkan fesyen rambut terbaru, sanggup berhabis duit, berbanding lelaki, dengan bayaran sedikit semuanya sudah ditebas, baru berbaloi-baloi.. 
So, cari sidia yang bertudung, pasti duit kita tak habis nak belanja sidia di salun setiap bulan... Cik abang pun tak susah nak suruh sidia bertudung sebab sidia dah tahu hukum bertudung, kan mudah kerja ko suami...

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

7 Comment

  1. betul tue! saya sokong... :)

    ReplyDelete
  2. pening kdg2 dgn ttaste org lelaki ni

    ReplyDelete
  3. kalau jenis lelaki pon yg demand sgt pon payah, yg pempuan terlalu berdandan ponnn payah jugak, tp kalau takde langsung ponn payah jugak, pape pon benda mcm ni ada takde pon payah jugak,sbb tulah kot adanya iklan2 camni,,

    ReplyDelete
  4. sokong sangat2.hehehe..sejuk mata memandang artis kita yang semakin ramai mula bertudung.

    ReplyDelete
  5. kecantikan luaran tak lama...lama2 kendur jgk

    ReplyDelete
  6. Saya nk cari yg sopan santun...wanita solehah gitew (^______^)

    ReplyDelete
  7. betul3.. sokong sgt.. :)

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels