Wow Muhyidin Yassin Ucap Selamat pada Mama

May 15, 2012

Nampak tak TS Muhyidin Yassin tuw..

Siapa yang jeles sila angkat tangan!. Betul, TS Muhyidin Yassin telah menghantar kad ucapan selamat untuk mama. Tentu tak ramai yang pernah menerima kad daripada orang nombor dua negara ni kan.  Tapi sebab apa pulak TS kirim kad pada mama, sedangkan birthday mama bulan Disember. Haa,.. sebabnya ialah


esok hari mulia

esok hari bahagia

esok hari perlu diingati semua

esok hari indah

esok hari untuk semua..

yang pasti.. esok ialah Rabu, 16 Mei 2012





Selamat Hari Guru kepada semua guru di Malaysia. Sebab tu lah TS Muhyidin Yassin mengirimkan kad Hari Guru kepada semua guru di Malaysia. Tentu semua guru dah melihat kad cantik ni kan. Biasanya, saban tahun YB Rahman Palil, Adun Sementa yang hantar kad beserta sebiji kek besar untuk kami, tapi tahun ni, bos KPM pula yang sudi menghantar kad ucapan. Semua orang kata kad ni kad jemputan untuk mengundi PRU 13. Jom mengundi yer... oppss Selamat Hari Guru untuk semua guru mama, emak mama kerana emak guru, abah mama kerana abah juga guru, adik mama kerana Ami juga guru, kepada mama kerana mama guru, kawan2 guru mama dan semua guru la,.. tanpa kalian sukar untuk membentuk generasi madani Malaysia.. terima kasih, cikgu..
Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

6 Comment

  1. Assalamualaikum

    Tahniah...

    selamat hari guru

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH!
    SELAMAT HARI GURU!

    ReplyDelete
  3. teruja jugak nak tau bila la pilihanraya..huhu..tahniah akak..dapat kad ucapan..selamat hari guru ye akak..moga terus semngat mendidik anak bangsa..

    ReplyDelete
  4. semat hari guru dan pendidik semua. tanpa guru, belum tentu kita jadi macam sekarang ni.

    ReplyDelete
  5. selamat hari guru kak....

    ReplyDelete
  6. oohhh happy teacher's day to you ye ???? :)

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels