Pages

@aimaniman |

Memey Suhaiza dah pregnant, Lisa teringin..

memey 
wow.. Memey mengandung 6 minggu, tahniah
Seronok baca Media Hiburan kisah artis berkahwin dan diberikan rezeki mengandung. Mula-mula Fasha mengabarkan berita gembira kehamilannya, Memey pulak ikut jejak langkah Fasha. Memey disahkan mengandung 6 minggu dan diminta oleh doktor agar menjaga kandungan dan mengehadkan aktiviti memandangkan kandungannya masih di peringkat awal. Memey dikhabarkan menangis gembira apabila menyedari bahawa dia positif mengandung. Siapa yang tak gembira, kan? Setiap perkahwinan pasti ingin diserikan dengan kehadiran anak-anak sebagai pelengkap rumah tangga. Pada Memey dan sesiapa yang berada pada tahap awal kehamilan, ikuti tips ni yer. Tahniah ye Memey, harap-harap Norman jangan 'buat hal' lagi...

Lisa Surihani

Lisa pula kelihatan semakin montel tetapi masih belum ada berita yang Lisa sudah berisi. Tengoklah gambar terbaru Lisa pada 23 Jun lalu sewaktu menghadiri FFVPM, nampah sangat montel. Tapi ada pendapat yang mendakwa teknik solekan menyebabkan Lisa kelihatan lebih montel. Tak palah Lisa, montel pun ada cik abag di sisi kan. Sama-sama lah berdoa Lisa semoga montel tu tanda sudah 'berisi'. Biar tahun 2012 tahun artis berkahwin dan tahun 2013 pula tahun peminat menanti kelahiran cahaya mata artis, insyaallah.


Sudah baca sila komen

11 comments:

KhaiRin : anies said...

rezeki...

Denaihati said...

bunting pelamin diaorang. musim artis mengandung pulak, tahniah utk diaorang.

IntaNBerliaN said...

ALHAMDULILLAH... TAHNIAH utk memey...

wanita abd mutalib said...

wah...sonoknya pegnant...


nak pegnant lagi lah nanti :))))

tahniah untuk memey...

Sue-Rya Qistina said...

artis mengandung di sana sini. buat norman tu, silalah jgn nak menggatai lg. cukup2lah dulu hang dh buat perangai. tahniah buat diorg!

ieda said...

mak aihhh montelnyaaa lisa
huhuhu xcantikkkkkkkkkkkkkkkk

tahniah buat memey .. huhuhu
semoga bahagia ;)

Kakzakie said...

A'ahlah Lisa nampak montel betul kan... Artis mengandung pun kita yg ikut happy hihi...

norhidana said...

alhamdulillah

munna said...

tahniah buat memey.... harap2 nya lisa cepat dapat rezeki...

Kancil 8349 said...

tahniah untuk memey...harap lisa dapat rezeki cepat

atuk said...

Assalamualaikum Honey mama

Alhamdulillah

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012