Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Memey Suhaiza dah pregnant, Lisa teringin..

Cikgu Iza | June 27, 2012 | 11 Komen |
memey 
wow.. Memey mengandung 6 minggu, tahniah
Seronok baca Media Hiburan kisah artis berkahwin dan diberikan rezeki mengandung. Mula-mula Fasha mengabarkan berita gembira kehamilannya, Memey pulak ikut jejak langkah Fasha. Memey disahkan mengandung 6 minggu dan diminta oleh doktor agar menjaga kandungan dan mengehadkan aktiviti memandangkan kandungannya masih di peringkat awal. Memey dikhabarkan menangis gembira apabila menyedari bahawa dia positif mengandung. Siapa yang tak gembira, kan? Setiap perkahwinan pasti ingin diserikan dengan kehadiran anak-anak sebagai pelengkap rumah tangga. Pada Memey dan sesiapa yang berada pada tahap awal kehamilan, ikuti tips ni yer. Tahniah ye Memey, harap-harap Norman jangan 'buat hal' lagi...

Lisa Surihani

Lisa pula kelihatan semakin montel tetapi masih belum ada berita yang Lisa sudah berisi. Tengoklah gambar terbaru Lisa pada 23 Jun lalu sewaktu menghadiri FFVPM, nampah sangat montel. Tapi ada pendapat yang mendakwa teknik solekan menyebabkan Lisa kelihatan lebih montel. Tak palah Lisa, montel pun ada cik abag di sisi kan. Sama-sama lah berdoa Lisa semoga montel tu tanda sudah 'berisi'. Biar tahun 2012 tahun artis berkahwin dan tahun 2013 pula tahun peminat menanti kelahiran cahaya mata artis, insyaallah.

11 comments:

  1. bunting pelamin diaorang. musim artis mengandung pulak, tahniah utk diaorang.

    ReplyDelete
  2. ALHAMDULILLAH... TAHNIAH utk memey...

    ReplyDelete
  3. wah...sonoknya pegnant...


    nak pegnant lagi lah nanti :))))

    tahniah untuk memey...

    ReplyDelete
  4. artis mengandung di sana sini. buat norman tu, silalah jgn nak menggatai lg. cukup2lah dulu hang dh buat perangai. tahniah buat diorg!

    ReplyDelete
  5. mak aihhh montelnyaaa lisa
    huhuhu xcantikkkkkkkkkkkkkkkk

    tahniah buat memey .. huhuhu
    semoga bahagia ;)

    ReplyDelete
  6. A'ahlah Lisa nampak montel betul kan... Artis mengandung pun kita yg ikut happy hihi...

    ReplyDelete
  7. tahniah buat memey.... harap2 nya lisa cepat dapat rezeki...

    ReplyDelete
  8. tahniah untuk memey...harap lisa dapat rezeki cepat

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Honey mama

    Alhamdulillah

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com