Cornflake Madu Tiga Rasa

August 01, 2012

Entri pendek dari note je. Jom rasa biskut cornflake madu tiga rasa hasil tangan iman,syami dan dahiyah. Anak2 mama suka sangat dapat peluang buat biskut sbb dia org ingat mcm main pondok2. Ala2 main tanah liat la kot. Teringat zaman kecik2 dulu sibuk 'kacau' mak..ni anak2 plak kacau mak dia. Sebenarnya bila difikir2kan, baru mama sedar mereka bukan mengacau tapi penuh dgn kreativiti... nanti besar boleh jd mcm dr fazley masterchef selebriti  kannn...




You Might Also Like

4 Comment

  1. salam .Wah!meriahnya dapo sbb ramai pembantu nih :D

    ReplyDelete
  2. Kenangan terindah tu!!
    Anak2 saya arini kononnya nk tlg jugak saya buat kuih bangkit, last2 surrender sbb tekan2 tepung tu tak nak keluar. :D

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels