Pages

@aimaniman |

Cornflake Madu Tiga Rasa

Entri pendek dari note je. Jom rasa biskut cornflake madu tiga rasa hasil tangan iman,syami dan dahiyah. Anak2 mama suka sangat dapat peluang buat biskut sbb dia org ingat mcm main pondok2. Ala2 main tanah liat la kot. Teringat zaman kecik2 dulu sibuk 'kacau' mak..ni anak2 plak kacau mak dia. Sebenarnya bila difikir2kan, baru mama sedar mereka bukan mengacau tapi penuh dgn kreativiti... nanti besar boleh jd mcm dr fazley masterchef selebriti  kannn...





Sudah baca sila komen

4 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam .Wah!meriahnya dapo sbb ramai pembantu nih :D

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Kenangan terindah tu!!
Anak2 saya arini kononnya nk tlg jugak saya buat kuih bangkit, last2 surrender sbb tekan2 tepung tu tak nak keluar. :D

Mira Adzlia said...

rmi asisstant nih..hihi

aimaniman said...

hi hi hi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012