Rahsia DLCW di Podium Olimpik

August 06, 2012

Haaa?
Ni rahsia yang dikorek semasa DLCW berbisik di podium...
Betul... x caya?  Sebabnya kalau menang dia tak da alasan nak bersara.. kalau kalah..niatnya untuk bersara diterima dan dia bolehlah meneruskan niatnya untuk berkahwin dengan Wong Mee Choo.. gadis pilihan hatinya..
Kesiankan DLCW terpaksa berkorban demi negara..demi menumpukan sepenuh perhatian terhadap emas pertama Malaysia di Olimpik DLC W  sanggup menunda tarikh perkahwinannya..Salute la kat DLCW walaupun kalah kami tetap berbangga tau...

You Might Also Like

3 Comment

  1. Cantik bakal isteri lee choong wei

    ReplyDelete
  2. dia tak kalah la kak, datuk kn dpt perak, kalu kalah tu tak dpt apa heheheh...

    tp syg sgt, kite takde pelapis single, kalu dia bersara sapa lah lg yg bakal mewakili negara, tak mcm zmn anak2 sidek dulu

    ReplyDelete
  3. oklah tu tetap dpt pingat... pas ni leh kawen

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels