Pages

@aimaniman |

Rahsia DLCW di Podium Olimpik

Haaa?
Ni rahsia yang dikorek semasa DLCW berbisik di podium...
Betul... x caya?  Sebabnya kalau menang dia tak da alasan nak bersara.. kalau kalah..niatnya untuk bersara diterima dan dia bolehlah meneruskan niatnya untuk berkahwin dengan Wong Mee Choo.. gadis pilihan hatinya..
Kesiankan DLCW terpaksa berkorban demi negara..demi menumpukan sepenuh perhatian terhadap emas pertama Malaysia di Olimpik DLC W  sanggup menunda tarikh perkahwinannya..Salute la kat DLCW walaupun kalah kami tetap berbangga tau...


Sudah baca sila komen

3 comments:

faridah nazurah said...

Cantik bakal isteri lee choong wei

norhidana said...

dia tak kalah la kak, datuk kn dpt perak, kalu kalah tu tak dpt apa heheheh...

tp syg sgt, kite takde pelapis single, kalu dia bersara sapa lah lg yg bakal mewakili negara, tak mcm zmn anak2 sidek dulu

msredcheesecake said...

oklah tu tetap dpt pingat... pas ni leh kawen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012