Pages

@aimaniman |

Kambing Rentung Steamboat Bakar






Published with Blogger-droid v2.0.8

Sudah baca sila komen

18 comments:

Falsya said...

as salam..kite dh follow..nnt jgn lupe ketuk n follow umah kite okayh...salam kenal...;)

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

wahh sedapnya,,kat mane ni?

aimaniman said...

Sory.. semalam x leh edit entry.. x tau apa problem so publish terus.. kat steamboat antarabangsa harbour place klang.. bolehlee.. lg pun 'kenduri' baki hitea kat putrajaya aritu masih ada so jelajah mkn sini plak..

Nyue said...

bestnya..makan2 terr...

nyue follow sini :)

Qhaifa Nur said...

seronok makan steamboot...
siap rebus jagung lagi....

Kertas Warna Merah said...

terbaik.. bak la sikit..

izan mama mia said...

singgah balas..dn folo juga...mana lokasi ni,..kat klang ker...err..kenapa namanya kambing rentung?..

MulutPayau said...

sedapnya...!!!!

aimaniman said...

mama yg nakar kambing tu sampai rentung tp tetap sedap sebab bakar ngan butter kan.. maniss jer

mamalieyna said...

salam ziarah balas~

waaa sedapnye.. lama tak pekena steamboat!

cerita best said...

wouuuuu sedap nya nk kit blh hahaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

STEAMBOAT SEDAPNYERRR..NYUMMY

rieda_ffya said...

wau semua mengujakan la mama....

syiela said...

lama tak makan steamboat.. sedapnya

Haryati Faizal said...

lapa terus lah....

syawalsimpsons said...

salam kenai....TQ kakak dah terjah page mak tang ni..kikiki...tu la so far tgk izz tu dah nampak ok dah, x nangis sangat..nangis nak susu je...tapi meneran tu tak tahan tu, takut, sampai merah muka, urat2 kat kepala tu naik...tp nampak dah kurang sikit

nur anis said...

steamboat ni dekat mana ye? saya ni memang penggemar steamboat..:)

Myra Jay said...

Tengok jagung rebus rasa macam nakkkk je makan jugak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012