Kambing Rentung Steamboat Bakar

October 20, 2012






Published with Blogger-droid v2.0.8

You Might Also Like

18 Comment

  1. as salam..kite dh follow..nnt jgn lupe ketuk n follow umah kite okayh...salam kenal...;)

    ReplyDelete
  2. Sory.. semalam x leh edit entry.. x tau apa problem so publish terus.. kat steamboat antarabangsa harbour place klang.. bolehlee.. lg pun 'kenduri' baki hitea kat putrajaya aritu masih ada so jelajah mkn sini plak..

    ReplyDelete
  3. bestnya..makan2 terr...

    nyue follow sini :)

    ReplyDelete
  4. seronok makan steamboot...
    siap rebus jagung lagi....

    ReplyDelete
  5. singgah balas..dn folo juga...mana lokasi ni,..kat klang ker...err..kenapa namanya kambing rentung?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama yg nakar kambing tu sampai rentung tp tetap sedap sebab bakar ngan butter kan.. maniss jer

      Delete
  6. salam ziarah balas~

    waaa sedapnye.. lama tak pekena steamboat!

    ReplyDelete
  7. wouuuuu sedap nya nk kit blh hahaha

    ReplyDelete
  8. wau semua mengujakan la mama....

    ReplyDelete
  9. lama tak makan steamboat.. sedapnya

    ReplyDelete
  10. salam kenai....TQ kakak dah terjah page mak tang ni..kikiki...tu la so far tgk izz tu dah nampak ok dah, x nangis sangat..nangis nak susu je...tapi meneran tu tak tahan tu, takut, sampai merah muka, urat2 kat kepala tu naik...tp nampak dah kurang sikit

    ReplyDelete
  11. steamboat ni dekat mana ye? saya ni memang penggemar steamboat..:)

    ReplyDelete
  12. Tengok jagung rebus rasa macam nakkkk je makan jugak :D

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels