Offer @ Lazada

>

nuff

Cuti 2013 : Booking Air Asia Murah

Cikgu Iza | November 21, 2012 | 8 Komen |
Cuti sekolah 2012 dah lama bermula.. sejak 3 November 2012 ooppps tu tarikh DD & FK nikah dan dah dapat anak pun dah... cuti bermula 9 November 2012 yang lalu. Maknanya dah +-12 hari dah cuti.  Setiap hari mama terpaksa rela p sekolah untuk menyelesaikan tugasan untuk 2013. Siapa mama sehinggakan kena buat tugasan 2013,.. mama hanya cikgu biasa yang kena buat kerja orang lain yang superbiasa... nada sayu ni..

Mama cuma sempat ke Kidzania semasa Deepavali ari tu. 1 hari tu je mama dapat meluangkan masa untuk anak-anak. Sedih sangat, tapi apakan daya, kerja kena kerja juga kan. Jom layan anak-anak mama semasa p Kidzania ari tu. Gambar tak banyak sebab snap guna note je, kalaulah ada dslr ke interchangeable lens ke.... Tapi x pa le, sekurang-kurangnya tercapailah hajat mereka nak ke sana...

nak buat vitagen sendiri...

penat beratur nak p tingkat 5 Kidzania tuh..

kakak over suka time melukis.. syami cuma tengok mama kat pintu jer..

kakak iman sempat peace yo ..

beratur nak buat sandwich...

watak : macam biasa kakak Iman, abang syahmi dan Yaya...

Kepada ibu bapa yang nak booking tiket murah Air Asia di http://fleapy.com/  bolehlah check tarikh cuti sekolah 2013 di sini dan tarikh cuti umum setiap negeri 2013. Semoga kita sama-sama dapat bercuti sambil meluaskan pandangan dan dapat meluangkan masa bersama-sama anak-anak dengan percutian walaupun murah dan ringkas tetapi cukup bermakna. 

Published with Blogger-droid v2.0.8

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com