Pages

@aimaniman |

Hari Tadika Selangor 2013

masa baru tiba..
pancing ikan jom...

syami.. zasss..

kaburrr....

Hari ni mama pergi ke Hari Tadika Selangor 2013..
Best ke?
Entahlah kerana mama keciwa tahap gila..
Bukan kerana mama tak dapat beg dan goodies serta makanan..
Semua tu mama boleh dapatkan, .. melambak2 makanan kat food stall Giant kat sebelah Stadium Melawati tu..
Yang mama frust kerana hajat mama nak beli buku untuk kakak Iman terbantut! Kan biasanya kalau program macam ni, tentu ada jualan buku....
Mama rasa semua taska, taski, pasti, pusat asuhan dan apa-apa pun namanya macam berlumba-lumba nak jadi yang terbaik sampaikan tak mahu berkongsi kepakaran yang ada!
Anak-anak mama sekolah di Taski alFirdaus Abim, so mama dengan ringan mulut p le ke booth Pasti, Abim. Mama kata mama nak beli buku latihan bm, bi, mate dan jawi supaya kakak iman ada latihan tambahan. Jawapannya,, maaf kak, buku ni khas untuk pelajar Pasti!.. ok le, mama p pula ke booth tadika swasta ni, ada kit belajar matematik dan bi yang menarik, so mama tanya soalan yg sama dan jawapannya pun sama, khas untuk pelajar kami! Akhirnya, mama p ke boothTaski Abim, dan anak-anak bermain di sana.
Dalam hati mama, buat apa buka booth dan tayang buku serta kit pelajaran jika tak mahu jual..
Lain kali tukar nama program : Pemilihan Tadika Anak-anak Selangor 2013..
Haa., barulah korang boleh berlumba-lumba nak tarik parent supaya menyekolahkan anak masing-masing di tadika anda...
Bukan dengan cara tadi, lebih pada menjealouskan parent saja melihat buku yang ada di depan mata tetapi tak dapat dibeli!
Yang peliknya., Taski dan Pasti kan bawah Abim.. peristiwa tadi seolah-olah 'abang irihati kat adik'... abang dan adik bergaduh, anak-anak kecil jadi mangsa?
Pihak pengurusan Abim kena check benda ni,.. tak kan le bawah satu 'payung' pun buku tak boleh kongsi?
Mama terkilan tau...
Published with Blogger-droid v2.0.9

Sudah baca sila komen

5 comments:

Anonymous said...

Hеllo, itѕ fastidiouѕ pаragraph about media pгіnt,
we all be fаmiliаг with media іѕ a grеаt source of information.


mу homepаge :: www.Squidoo.com

Anonymous said...

I alωaуѕ uѕed tо study post in news
papers but now as ӏ am a user of internеt theгеfore from noω I am uѕing net for
posts, thanks to web.

Feеl frеe to ѕurf to my page; constant ringing in the ears

Azmatun Ismail said...

as salam salam kenal....

munna said...

alahai .... mcm tu pun boleh ye mama.... kalau dah bukak booth tu patutnya jual je lah pada sesiapa kan....

LiYa HaNiF :: said...

laaa cam tu pun boleh yerk... bila ni yer.. x tahu lak liya.. kalau tau boleh pergi jugak.. ^_~

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012