Kosong... Kosong... Kosong...

February 20, 2013

earning Nuffnang yang masih kosong kosong kosong...

Follower ada ler....
makna : yang klik ke blog ada
tapi earning kosong kosong kosong...


Kosong... kosong... kosong
Tetiba je lagu Najwa Latif terngiang-ngiang di telinga apabila melihat angka kosong...
Rasa-rasanya kenapa le Nuffnang lokek sangat dengan mama..
Update entry.. buat walaupun tak selalu
Tepek iklan kat blog ... ada
Update survey kat website nuffnang ... buat
Tulis surat pd nuffnang ... buat
Jadi, kenapa le masih kosong.. kosong .. kosong?
Yang mama pasti
Iklan cpuv dah tak ada sejak april 2012
Iklan cpc mula tak ada sejak januari 2013
Mungkinkah kerana makeover blog, semua kod iklan jadi haru-biru?
Nak kata tak ada pengunjung.. follower blog ni dah >1000
Jadi, kenapa kosong.. kosong.. kosong?


Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

3 Comment

  1. Cuba akak hantar lagi tiket pada nuffnang..Kalau Cpuv tu selalu bukan nuffnang yang bagi tapi advertiser yang pilih untuk beriklan di blog. Saya pun dah lama tunggu kak, tak dapat2, baru 18hb lekat satu. sobsobs.

    ReplyDelete
  2. Uishhh! Ade la tu t kak....huuuu~

    ReplyDelete
  3. ira lg la baru join nuffnang ni. nk kene ada org klik iklan tu ke br dpt point?

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels