Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Anak Lembu Hisap Susu Model

Cikgu Iza | March 30, 2013 | 4 Komen |

Bertuah anak lembu di Brazil kerana berpeluang menghisap susu seorang model! Namun begitu, usaha Boing Boing gagal kerana sukar untuk anak lembu itu menghisap susunya! Mama tertanya-tanya, sama ada model ni, baru bersalin atau makan supplement untuk menambahkan susu? Kebiasaannya, hanya wanita yang baru lepas bersalin dan ada anak kecil je yang ada susu! Patutle anak lembu tu tak mahu hisap, susu tak ada kot? Tindakan Boing Boing ni dianggap bodoh dan ada pula yang merasakan anak lembu tu bertuah. Tentulah bertuah kan, sebab banyak-banyak manusia, anak lembu yang berjaya menghisap susu, model pulak tu!
Macam-macam benda pelik kan yang dilakukan oleh manudia untuk meraih publisiti. Takkan atas tiket pencinta haiwan, menghalalkan tindakan model ini untuk menjadi 'ibu susuan' lembu! Banyak lagi benda berfaedah lain yang boleh dilakukan asal kita bijak memilih mana yang patut dan tak patut. Martabat manusia kan lebih tinggi daripada haiwan atau sama ke? Confuse pulak sebab kan haiwan sayangkan anaknya, manusia? Entahleee...

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

  1. hish..mcm xder kj dah ler tuu

    ReplyDelete
  2. anak orang minum susu lembu.. anak lembu minum susu orang.. HAHA

    ReplyDelete
  3. hish.... macam2 lah ....

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com