Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Anak Lembu Hisap Susu Model

Bertuah anak lembu di Brazil kerana berpeluang menghisap susu seorang model! Namun begitu, usaha Boing Boing gagal kerana sukar untuk anak lembu itu menghisap susunya! Mama tertanya-tanya, sama ada model ni, baru bersalin atau makan supplement untuk menambahkan susu? Kebiasaannya, hanya wanita yang baru lepas bersalin dan ada anak kecil je yang ada susu! Patutle anak lembu tu tak mahu hisap, susu tak ada kot? Tindakan Boing Boing ni dianggap bodoh dan ada pula yang merasakan anak lembu tu bertuah. Tentulah bertuah kan, sebab banyak-banyak manusia, anak lembu yang berjaya menghisap susu, model pulak tu!
Macam-macam benda pelik kan yang dilakukan oleh manudia untuk meraih publisiti. Takkan atas tiket pencinta haiwan, menghalalkan tindakan model ini untuk menjadi 'ibu susuan' lembu! Banyak lagi benda berfaedah lain yang boleh dilakukan asal kita bijak memilih mana yang patut dan tak patut. Martabat manusia kan lebih tinggi daripada haiwan atau sama ke? Confuse pulak sebab kan haiwan sayangkan anaknya, manusia? Entahleee...

Published with Blogger-droid v2.0.9

Sudah baca sila komen

4 comments:

izan mama mia said...

hish..mcm xder kj dah ler tuu

ZWAN SABRI said...

anak orang minum susu lembu.. anak lembu minum susu orang.. HAHA

Kesuma Angsana said...

mcm2 hal lah !

munna said...

hish.... macam2 lah ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012