FriGHTENday : Duniaku Syurgaku

March 01, 2013

FriGHTENday,..
Friday yang menyesak dan menakutkan..
Hari ini kena hantar BRM.. dah 2 minggu tidak hantar dan GKMP dah 'sound'.. berani atau bodoh mama ni?
Mingu ni kena hantar LNK.. minggu dah berakhir tapi LNK tetap tak terhantar.. lecehnya mama kan!
Jumaat ni konon nak kena observe, semalam mama bersedia untuk 4 rph yang berlainan untuk 4 kelas berbeza, tapi tak jadi kena observe pun.. lega ke bala?
Itulah Jumaat atau FriGHTENday buat mama..
Semoga minggu depan menjadi FrEEday untuk mama.,,
Gambar cukup menerangkan betapa 'sesaknya' dunia mama..
Di situlah buku, di situlah makanan dan di situlah kasut!
Tapi inilah dunia mama.. dan juga 'syurga' buat mama..

Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

4 Comment

  1. Hy, I love your blog, is very beautiful, congratulations and kisses from Spain.


    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Haiii... salam singgah malm.. aduuuh tumpang rasa senak perut tengok tu semua...huuu..

    ReplyDelete
  3. banyak nya keje..apa2 pon buat dgn cermat dan penuh ikhlas..baru gembira hati..:-)

    ReplyDelete
  4. aduhaaaiiii.... busy yea.. melambak kerja tu.. take care yea..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels