Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

FriGHTENday : Duniaku Syurgaku

FriGHTENday,..
Friday yang menyesak dan menakutkan..
Hari ini kena hantar BRM.. dah 2 minggu tidak hantar dan GKMP dah 'sound'.. berani atau bodoh mama ni?
Mingu ni kena hantar LNK.. minggu dah berakhir tapi LNK tetap tak terhantar.. lecehnya mama kan!
Jumaat ni konon nak kena observe, semalam mama bersedia untuk 4 rph yang berlainan untuk 4 kelas berbeza, tapi tak jadi kena observe pun.. lega ke bala?
Itulah Jumaat atau FriGHTENday buat mama..
Semoga minggu depan menjadi FrEEday untuk mama.,,
Gambar cukup menerangkan betapa 'sesaknya' dunia mama..
Di situlah buku, di situlah makanan dan di situlah kasut!
Tapi inilah dunia mama.. dan juga 'syurga' buat mama..

Published with Blogger-droid v2.0.9

Sudah baca sila komen

4 comments:

Maria dolores Lopez godoy said...

Hy, I love your blog, is very beautiful, congratulations and kisses from Spain.


http://redecoratelg.blogspot.com.es/

mamalieyna said...

Haiii... salam singgah malm.. aduuuh tumpang rasa senak perut tengok tu semua...huuu..

seribupilihan said...

banyak nya keje..apa2 pon buat dgn cermat dan penuh ikhlas..baru gembira hati..:-)

KiD said...

aduhaaaiiii.... busy yea.. melambak kerja tu.. take care yea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012