Klik@Lazada

nuff

Kalaulah Tiada Koma,..

Cikgu Iza | March 07, 2013 | 3 Komen |

Khamis yang macam-macam hal..
Dari A sampai Z hari ni semua peristiwa berlaku
Nak release tension jomn layan gambar..
Kalaulah tiada koma?
Rupa-rupanya benda kecil yang sering kita lupakan tu ada fungsinya
Pernah dulu kawan sekolah tulis kat autograf sempena perpisahan tamat darjah 6 tulis.. kalau dah berada di atas, jangan lupa rumput dipijak,.. mendalam maknanya kan..
Sekarang orang gunakan lagi ke autograf?
Agaknya budak sekarang cuma kenal FB berbanding autograf..
Sebab tu le kita sebagai ibu bapa kena ingatkan benda kecil-kecil walaupun pada awalnya tak penting tapi satu masa nanti ada gunanya juga..
Teringat mama masa isi bangsa anak murid dalam register.. bangsa suluk.. masa tu tak kenal lagi..
Tapi peristiwa di Lahad Datu menjadikan 'bangsa kecil' ni suatu yang besar pada mata rakyat Malaysia., macam koma yang kecil tapi besar peranannya kann..

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

faraherda.razalan said...

Hehehehehe....kelakar lak tag kat bwh pic tu. Tuhlah...ade orh, bukan takat comma ke atau noktah, tp ejaan pun amik ringan je. Mmmmm...

Kancil 8349 said...

orang boleh keliru...kalau dipolitikkan lagi bahaya,..hehehe..nice entri

sal ya said...

makan mak. hehehe...

Post a Comment

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com