Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Cara Pecah Rumah Moden

Cikgu Iza | April 13, 2013 | 4 Komen |

Macam2 cara nak pecah rumah.. malah ruang sebesar saiz A4 pun boleh muat! Jadi berhati-hati le sentiasa kerana ada-ada je orang yang menunggu peluang jika kita alpa... Tambah2 jika kos hidup terus meningkat dan jurang antara sikaya dengan simiskin semakin melebar, jadi tak mustahil sesiapa saja sanggup buat apa2 je untuk mencari sesuap nasi, tapi jgn pulak fikir matlamat menghalalkan cara kan.. Kalau badan tumasih kuat, kerja je le jgn mencuri, sedangkan ulat dlm batu pun boleh hidup, inikan pula manusia... betul tak?
Kredit pd geng wattsup coz kopi n paste gambar..

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 comments:

  1. Alamak.... rumah ni mmg saiz a4.

    ReplyDelete
  2. weh mmg bahaya betullah skng ni !

    ReplyDelete
  3. bahayanya ..... klu curi je takpelah... nia ada yg sampai membunuh. rogol dan bakar rumah terus... semoga dijauhkan kita semua dari tu

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com