Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Cara Pecah Rumah Moden

Macam2 cara nak pecah rumah.. malah ruang sebesar saiz A4 pun boleh muat! Jadi berhati-hati le sentiasa kerana ada-ada je orang yang menunggu peluang jika kita alpa... Tambah2 jika kos hidup terus meningkat dan jurang antara sikaya dengan simiskin semakin melebar, jadi tak mustahil sesiapa saja sanggup buat apa2 je untuk mencari sesuap nasi, tapi jgn pulak fikir matlamat menghalalkan cara kan.. Kalau badan tumasih kuat, kerja je le jgn mencuri, sedangkan ulat dlm batu pun boleh hidup, inikan pula manusia... betul tak?
Kredit pd geng wattsup coz kopi n paste gambar..

Published with Blogger-droid v2.0.9

Sudah baca sila komen

4 comments:

Nurul Ain Zulkarnaind said...

bahaya kan

Mama Adam said...

Alamak.... rumah ni mmg saiz a4.

Kesuma Angsana said...

weh mmg bahaya betullah skng ni !

munna said...

bahayanya ..... klu curi je takpelah... nia ada yg sampai membunuh. rogol dan bakar rumah terus... semoga dijauhkan kita semua dari tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012