Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

PRU 13 : Transformasi Najib atau Reformasi Anwar?

Cikgu Iza | April 05, 2013 | 10 Komen |
Dua kumpulan yang dirasakan mendominasi PRU 13 walaupun ada parti lain, namun agak kerdil berbanding dua puak ni. Rasa-rasanya Transformasi atau Reformasi yang berjaya memenangi hati rakyat? Tungguuuu...

trasformasi vs reformasi?


Tepuk dada tanya akal....
Rakyat Malaysia pastinya bijak menilai barisan pemimpin yang bakal mentadbir negara. Jangan kerana taksub pada mana-mana pihak, kita mengorbankan masa depan negara. Gunakanlah hak kita sebagai pengundi yang matang dan berhemah.. Biar 'Mereka' tak tidur meraih undi kita, jangan sampai 'kita' yang tak tidur menyesal mengundi pihak yang salah..


Published with Blogger-droid v2.0.9

10 comments:

  1. pilihan ada di tgn kita..selamat mengundi..

    ReplyDelete
  2. yg penting byat pilihan yg terbaik !

    ReplyDelete
  3. ya..pilihan di tangan kita..pilih yg terbaik.

    ReplyDelete
  4. selamat mengundi... pilihan ditangan kita semua....

    ReplyDelete
  5. kita ada akal, kita ada pendirian, kita ada hak utk menilai seseorang..undi ditangan kita..selamat mengundi.....

    ReplyDelete
  6. undi adalah rahsia.hehe..

    ReplyDelete
  7. rakyat sekarang dah bijak menilai antara intan dan permata...

    ReplyDelete
  8. tak sabar nak mengundi..tinggal beberapa minggu lagi ni...

    ReplyDelete
  9. betul pilhan kat tangan kita kan..
    tapi sampai sekarang bebetul tak sure nak undi mana...

    payah ...

    kak dayah jenis tak tetap pendirian..
    hehe..

    ReplyDelete
  10. salam kak, selamat tgh ari ..betul tu kak..pilihan di tangan kita…

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com