Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

PRU 13 : Transformasi Najib atau Reformasi Anwar?

Dua kumpulan yang dirasakan mendominasi PRU 13 walaupun ada parti lain, namun agak kerdil berbanding dua puak ni. Rasa-rasanya Transformasi atau Reformasi yang berjaya memenangi hati rakyat? Tungguuuu...

trasformasi vs reformasi?


Tepuk dada tanya akal....
Rakyat Malaysia pastinya bijak menilai barisan pemimpin yang bakal mentadbir negara. Jangan kerana taksub pada mana-mana pihak, kita mengorbankan masa depan negara. Gunakanlah hak kita sebagai pengundi yang matang dan berhemah.. Biar 'Mereka' tak tidur meraih undi kita, jangan sampai 'kita' yang tak tidur menyesal mengundi pihak yang salah..


Published with Blogger-droid v2.0.9

Sudah baca sila komen

10 comments:

ieja amieja said...

pilihan ada di tgn kita..selamat mengundi..

Kesuma Angsana said...

yg penting byat pilihan yg terbaik !

whitecappuccino said...

ya..pilihan di tangan kita..pilih yg terbaik.

munna said...

selamat mengundi... pilihan ditangan kita semua....

NzA said...

kita ada akal, kita ada pendirian, kita ada hak utk menilai seseorang..undi ditangan kita..selamat mengundi.....

Puan Kutu said...

undi adalah rahsia.hehe..

izan mama mia said...

rakyat sekarang dah bijak menilai antara intan dan permata...

lizz said...

tak sabar nak mengundi..tinggal beberapa minggu lagi ni...

Hidayah said...

betul pilhan kat tangan kita kan..
tapi sampai sekarang bebetul tak sure nak undi mana...

payah ...

kak dayah jenis tak tetap pendirian..
hehe..

intanfirdaus247 said...

salam kak, selamat tgh ari ..betul tu kak..pilihan di tangan kita…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012