Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Rahsia Awet Muda

oooooo...


Selamat Hari Buruh buat semua termasuk diri sendiri..
Tentu ramai yg mengalami situasi pada gambar 2, walaupun cuti tapi tugas sebagai ibu tak pernah habis dan tiada cuti pun, kan...
Kerana situasi 2 tu le menyebabkan ibu2 ni kelihatan 'lebih tua'drpd umurnya.. apa taknya, bila beranak 3, tugasan menimbun-nimbun berbanding suami, steady je macam orang bujang, tambah2 jika suami yg jenis buat2 tak tahu je...
Tips untuk awet muda? Redakan kemarahan, nak marah ok, tp bila dah reda, cuba refleks semula dengan lakukan situasi gambar 1..
Insyaalah rasa marah pada encik suami yang jenis meng'order' je tu akan hilang, bila asyik tenang je, awet muda la kan .. kan.. kan...
Published with Blogger-droid v2.0.9

Sudah baca sila komen

2 comments:

Razfira said...

selamat hari buruh ! :)

Mas Zull said...

assalamualaikum aimaniman...selamat hari pekerja yer...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012