Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Guru 69 vs Guru 09

69, guru dipandang tinggi, ibu bapa hormat akan guru tapi selepas tahun 09, guru hilang wibawa, ibu bapa lebih percaya akan anak-anak, ibu bapa sanggup menyalahkan guru... Siapa guru 69, boleh buktikan gambar diatas? Mama guru 09, memang betul perkara di atas berlaku. Anak tak siap kerja, anak tak fokus belajar, anak malas dll, bila periksa gagal, ibu bapa menyerang cikgu dek anaknya gagal! Patutlah anak-anak zaman sekarang naik lemak, setuju?

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sudah baca sila komen

6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

macam2

Khai♥Rin : anies said...

dulu x kira cikgu garang ke x garang ke ttp tkt...malah mak ayah siap ckp rotan je ank depa kalu degil. la ni kalu cikgu rotan, siap la kn report kt polis

Fazleyatul Aini said...

sangat setuju. dulu kalau tak siap kerja sekolah, kene piat dengan cikgu, balik rumah tak berani cakap dengan mak ayah. takut kene lagi sekali huhu

Farah Waheda Wahid said...

sangat setuju, budak2 sekarang sangat manja, dulu kalau kita kena marah dengan cikgu...inform parents, balik rumah kita kena marah balik...tapi sekarang, budak2 kalau kena marah cikgu, inform parents, parents gi serang cikgu... hurmm...esok2 kalau tak jadi orang jangan salahkan sesiapa.... guru tu cuma nak mendidik saja, dan menjadikan anak murid dia berjaya...

norhidana miswan said...

zmn skrg nih cikgu tak blh cuit skit, terus dpt surat smn dr mak pak, kalu dulu udahla kene pukul ngn cikgu kt skolah ngadu kt mak kene tambah pulak lg... mmg beza kak

Sue Bee said...

budak2 kat sekolah menengah lagi parah..kena cubit telinga je esok hari siap bawak kaki pukul ke sekolah carik cikgu, maka nya makbapak langsung tak tau anaknya perangai mcm s**** kat sekolah. Bila depan parents, pijak semut pon tak mati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012