nuff

Rahsia terkini dapatkan CPUV Nuffnang

Cikgu Iza | August 29, 2013 | 5 Komen |
Walaupun semakin bersawang blog,namun tak semena-mena berderet CPUV hinggap di blog mama!

x payah tutup2 aar...  cuma ciput jer..

Ada 4 CPUV tengah ongoing dalam blog mama. Kadang-kadang terfikir, cara untuk dapat CPUV ialah 'sawang' kan blog ke? Sebab mama pernah update entri hari-hari, jenguk Nuffnang siang malam, pos surat cinta pada Nuffnang tapi hampa memanjang. Bila mama buat-buat merajuk pada Mr Nuffnnag, tiba-tiba pandai pula dia memujuk dengan hinggapkan CPUV dalam blog mama. Tapi biasalah, sikit dan sikit dan langsung tak banyak. Tapi bagi blogger picisan ni, CPUV hinggap pun macam satu kepuasan kan, sebab bila orang cerita pasal CPUV, kita pun boleh cerita tentang CPUV yang hinggap di blog kita. 

korang ada CPUV... mama ada tau....
berapa?... 4 tau!
tak bangga ke?

5 comments:

Cik Puan Rara said...

Hahaha xde sampai 4.jelessss nih.hehehe.tu lah.nuff ni bila kita majuk baru nk bg taw.

Kakcik said...

Dah lama kakcik tak dapat penajaan dari Nuffnang. Mungkin kena hantar surat cinta juga... :(

Nurzakiah Hanum said...

ooo ini rahsianya

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Hahaha.... gitu pulak ye.
Nuffnang memang misteri.

Kesuma Angsana said...

tahniah yer, rezeki tu. KA dah sedekah clik2 nuffnang pagi jumaat ni

Post a Comment

Komen anda amat dihargai. Sila komen lagi.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com