Rahsia terkini dapatkan CPUV Nuffnang

August 29, 2013

Walaupun semakin bersawang blog,namun tak semena-mena berderet CPUV hinggap di blog mama!


x payah tutup2 aar...  cuma ciput jer..

Ada 4 CPUV tengah ongoing dalam blog mama. Kadang-kadang terfikir, cara untuk dapat CPUV ialah 'sawang' kan blog ke? Sebab mama pernah update entri hari-hari, jenguk Nuffnang siang malam, pos surat cinta pada Nuffnang tapi hampa memanjang. Bila mama buat-buat merajuk pada Mr Nuffnnag, tiba-tiba pandai pula dia memujuk dengan hinggapkan CPUV dalam blog mama. Tapi biasalah, sikit dan sikit dan langsung tak banyak. Tapi bagi blogger picisan ni, CPUV hinggap pun macam satu kepuasan kan, sebab bila orang cerita pasal CPUV, kita pun boleh cerita tentang CPUV yang hinggap di blog kita. 

korang ada CPUV... mama ada tau....
berapa?... 4 tau!
tak bangga ke?

You Might Also Like

5 Comment

  1. Hahaha xde sampai 4.jelessss nih.hehehe.tu lah.nuff ni bila kita majuk baru nk bg taw.

    ReplyDelete
  2. Dah lama kakcik tak dapat penajaan dari Nuffnang. Mungkin kena hantar surat cinta juga... :(

    ReplyDelete
  3. Hahaha.... gitu pulak ye.
    Nuffnang memang misteri.

    ReplyDelete
  4. tahniah yer, rezeki tu. KA dah sedekah clik2 nuffnang pagi jumaat ni

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels