Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Cinta Jannah : Jika dia rusuk kiriku yang hilang...

Sweet je doa Izzairil.. jika dia rusuk kiriku, pulangkanlah dia padaku.. Seolah2 doanya 'didengar', Jannah pulang bersama Batrisya, maka lengkaplah keluarga Izzairil. Episod akhir CJ ni agak kurang logik kerana pada zaman it ni, pelbagai kemudahan canggih untuk menemukan pasangan yang hilang. Tambah2, kenapa Izzairil tak kembali kepada keluarganya di kampung untuk mencari Jannah. Mereka juga terpisah terlalu lama, sampai 9 tahun, seolah2 pengarah mahu mencipta dialog Batrisya bertanya tentang ayahnya. Mama tak suka pengarah menamatkan cerita Cinta Jannah. Kisah cinta mereka sudah mencapai tahap anti klimaks, tidak sesuai dengan tajuknya Cinta Jannah.. Suasana romantik tiba2 saja berakhir sedangkan aksi romantik itulah yang mengheret ramai penonton untuk setia menonton C J. Walau apa2 pun, CJ akan kekal dalam kotak ingatan mama macam cerita SSID dulu....

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sudah baca sila komen

5 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

DEQ XSEMPAT NK TGOK . HEHHE . BELUM ABIS CITE DA KNE G KEJE . ALAHAI

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

dah lama tak Layan drama iza... tak seronok pulak ending camtu kan iza :/

izan mama mia said...

mmg tak masuk akal ending dia...geram pun ada...nampak sangat pengarah tergesa gesa nak menamatkan cerita....

Khai♥Rin : anies said...

sy rs cite ni pnjg episod nyer tp krn kehendak stesen tv, maka pihak produksi terpaksa 'make it short'. utk epi 1-15 da ok. pastu trus jd cacamarba. mcm nk kejar sesuatu.. at the end kiteorg terpinga2 tgk endingnya..btw CJ mmg best

Love Umi said...

hope pasni ada la CJ2 kan...cam tergantung je ending dia tu...huhuhu...mood tak puas hati :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012