Redha Diriku Menjadi Korban....

September 25, 2013

Aku redha, jika ini jalan yang terbaik... Semoga kita berjumpa di Jannah....


suspens je kan... cik Yam la yang menjadi korban!

sangga kaki dah kuat dah....

seksi juga cik yam ni...aurat tuh

kenapa belum 'sembelih kaki' pun dah banyak darah...

Antara gambar sepanjang Amali Penyembelihan untuk Murid Tingkatan 4 yang diadakan oleh Panitia PI yang sempat disnap. Kebetulan kawan2 Panitia PI meminjam guna kamera 'super canggih' mama tuh, jadi mama ambik kesempatan la untuk jadikan bahan majalah dan untuk tatapan dalam blog mama. Seronok kan murid2 zaman sekarang, seingat mama zaman dulu2 mana ada amali potong2 ayam macam ni. Cikgu sekarang semakin canggih dan semakin kreatif untuk meningkatkan pemahaman anak murid. Tinggal terserah pada anak2 murid saja lagi untuk cuba memahami pelajaran yang diajar. Tapi yang memusykilkan mama, kenapalah bilangan murid yang ponteng dan masalah disiplin semakin meningkat sedangkan macam2 cara sudah dilakukan oleh para guru untuk menarik minat mereka ke sekolah. Kalau kat rumah belum tentu ada peluang nak potong ayam dan melihat 'keseksian' cik yam kan?

You Might Also Like

4 Comment

  1. org kata kalo kesian xleh mkn.tp kesian cane?

    ReplyDelete
  2. aah la kak dulu2 masa dana takpe pun belajar gini... kalu dulu abah sembelih ayam dana dh lari dh jauh2 sbb tkt kesian lak.... lps dh sembelih tinggal cbt bulu tu takpelah

    ReplyDelete
  3. Sekarang org sembelih ayam cuma berpandukan youtube, sebab sekolah zaman dulu2 tak ajar subjek tu...

    ReplyDelete
  4. tak sanggup tengok...kesiannn..

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels