Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Kerajaan DiSaman Isu Br1M?

Sebelum PRU 13, berpeluh ketiak MB Khalid menerima pelbagai tuntutan saman dek manifesto PRU 12, antaranya pemberian air percuma, pemberian bantuan kepada ibu tunggal dan banyak lagi. Namun, selepas bajet 2014 semalam, ada kemungkinan ke ketiak Tok Jib pula yang basah, malah banjir kot? Apa tidaknya, MB Khalid hanya menerima saman daripada rakyat Selangor, tetapi Tok Jib bakal disaman oleh penerima Br1M seluruh Malaysia! Manifesto BN semasa PRU 13, Br1M bakal dinaikkan kepada rm1200 namun hanya rm650 sahaja yang diberi! Apa lagi, tak ada ke yang nak saman menyaman? Mana peguam yang sibuk nak menyaman kerajaan negeri Selangor demi 'mewakili suara hati' rakyat tu? Oppss...tak kan le nak menyaman majikan sendiri kan, silap2 periuk nasi sendiri pula bertukar menjadi pasir! Mama nak tunggu dan lihat, ada tak peguam yang menyaman isu air tu berani juga menyaman isu BR1M. Baru peguam berjiwa rakyat marhaen, syabas!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sudah baca sila komen

5 comments:

Zara Nurhaidah said...

Saman ?? Huhu..

Daddy Ziyyad said...

Saya berani kerat jari, yakin, takde peguam yg berani saman Najib/Kerajaan Malaysia...:)

Fais-SKA said...

ha3..ni orang kata pnakot..dah mcm lembu kena cucuk hidung..pntang tgok pmbankang skit..smuanya salah..bila kena atas btang hidung..smua senyap..sy kecian dgn segelintir masyarat mcm ni..kecian sgt2..mcm xde akal..kecian la sbb dilahirkan kt dunia ni..sbb Allah bg otak, tp xnak fikir..yg thu pntgkn diri sndri je..haishhhh sbar jelh

Cik Itah@RRP said...

la..kena saman ke?

Khai♥Rin : anies said...

sapa yg berani tu??? uiiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012