Klik@Lazada

nuff

AFB Feeds

Noh Hujan & Mizz Nina Naik Haji!

Cikgu Iza | October 15, 2013 | 4 Komen |
Alhamdulillah, semakin banyak artis Malaysia yang berhijrah. Diharapkan dengan aura Mekah dan disaksikan Kaabah, peghijrahan mereka akan berkekalan. Siapa sangkakan, Mizz Nina yang popular dengan imej seksi tu mampu pergi ke Mekah pada usia muda! Jangan dipersoalkan tentang kemampuan kewangan sebab ramai lagi anak dan bapak orang kaya kat Malaysia ni, tapi x mampu dan tak 'terpanggil' untuk menjadi tetamu-Nya! Semoga Noh dan Mizz Nina mampu 'bertahan' dan meneruskan penghijrahan mereka, kerana dalam artikal tu kata mereka juga melakukan penggambaran kisah mereka di Mekah. Harap2 mereka ke sana bukan kerana urusan komersial tetapi benar2 menjadi tetamu-Nya. Macam ni le artis kalau nak dijadikan ikon....

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

  1. alhamdulillah.... tak ramai artis yg muda2 nk ke mekah menunaikan haji... bagus lah kalu dh sampai seru kan kak...

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

SantaiEmas

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Babab Ping

My Love and Cute Kids © . Designed by MaisarahSidi.com