Like Emas Like Powergold

Pages

@aimaniman |

Noh Hujan & Mizz Nina Naik Haji!

Alhamdulillah, semakin banyak artis Malaysia yang berhijrah. Diharapkan dengan aura Mekah dan disaksikan Kaabah, peghijrahan mereka akan berkekalan. Siapa sangkakan, Mizz Nina yang popular dengan imej seksi tu mampu pergi ke Mekah pada usia muda! Jangan dipersoalkan tentang kemampuan kewangan sebab ramai lagi anak dan bapak orang kaya kat Malaysia ni, tapi x mampu dan tak 'terpanggil' untuk menjadi tetamu-Nya! Semoga Noh dan Mizz Nina mampu 'bertahan' dan meneruskan penghijrahan mereka, kerana dalam artikal tu kata mereka juga melakukan penggambaran kisah mereka di Mekah. Harap2 mereka ke sana bukan kerana urusan komersial tetapi benar2 menjadi tetamu-Nya. Macam ni le artis kalau nak dijadikan ikon....

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sudah baca sila komen

4 comments:

Khai♥Rin : anies said...

alhamdulillah...

norhidana miswan said...

alhamdulillah.... tak ramai artis yg muda2 nk ke mekah menunaikan haji... bagus lah kalu dh sampai seru kan kak...

Cik Itah@RRP said...

alhamdulillah..:)

QUEEN of Heart said...

alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Template Edited By Cikgu Ma ♥ All Rights Reserved ©Aimaniman 20/12/2012